Jigan Aura Akademesi

531 86 1
                                    

Ulan uzun zamandır okula gelmeyince özlemişim resmen. Gerçi sınavlar açıklanacak diye geldim.

Kim " Sonunda kaçak öğrenci de geldi" dedi.
Bende" Yapacak bir şey yok. Aile Geleneği falan filan derken. Baya okulu astık"dedim.
Azkon" Peki ders notlarını ne yapmayı planlıyorsun"dedi.
Bende" Merikawa alacağım. Onu aura yeteneği gördüğü her şeyi kristal çevirmek "dedim.
Azkon" O kristalari video gösteriyor. Yaratıcı tip oluyor O zaman "dedi.
Bende" Herhalde. Neyse ben sınıfa kaçıyorum "dedim.
Azkon" Hazırlık sınıfından biri sana meydan okudu. Haberin olsun"dedi.

Sınıfa doğru giderken.

Shoot " Bana amerikan imparatorluk ordusunda ki bağlantını vereceksin" dedi.
Bende" Neden öyle bir bağlantım olduğumu düşündün"dedim.
Shoot "Clown, Klem ve Sen amerikan imparatorluğunda dilediğiniz gibi geziyorsunuz" dedi.
Bende" Hayalet doktor birimi Lucy Underdoff. Kendisi eski bir lanetli On İki Ay üyesi"dedim
Shoot (Ağlayarak) " Safa sana yalvarıyorum. Benim karımı kurtar. Sain'i kurtar lütfen" dedi.
Bende" Dur bir dakika eşin mi vardı senin"dedi.
Shoot "Aslında eşim amerikan imparatorluk ordusundan. Savaşırken aşık olduk. Evlendik. Tabi kimseye söylemezdik. Ortaya çıktı" dedi.

Dur bir dakika. Main'in ablası Sain mi yoksa. Clown beni çağrır muhakkak.

Sain bir kaç kez gördüm. Sain hiç Shoot-Sensei aşık olacak bir tip değil. Ancak Shoot-Sensei sık sık başka bölgelere girer.

Zaman kapısını çağırdım.

Zaman kapısı" Benden ne istiyorsun" dedi.
Bende" Shoot'un eşi hakkında biraz istibaharat "dedim.
Zaman kapısı" Bedel olarak biraz hücrelerinden çalacağım. Kendini onarırsın. Her zamanki gibi "dedi.
Bende" Kabul ediyorum. Başla "dedim.

Sağ ayak, Kalp Kasımdan biraz ve beyin hücrelerinden. Kendimi otomatik iyileştirme devreye girdi.

Zaman kapısı" Her zamanki gibi korkunçsun. Gelecek hafta cuma idam edilecek. Yer söyleyemem. Tabi başında çok fazla kişi olacak. İdamını yapacak olan kişi Angelica pierlotti. İdam günü yüzde 17. Ben bu cuma gününü öneririm. Seninle anlaşma yapmak güzeldi" dedi.

Kayboldu. Zaman kapısını bu yüzden sevmiyorum. Verdiği bilgiler çok değişken

Yolda giderken. Bu kim. Dur bir dakika. Kutoharo. Abim. Tüm Hafızamı geri döndürdüğümde unutmuştum varlığını. Ama görünce hatırladım. Kira abimden bir yaş büyük. Annesinin yanında Britanya laboratuvar değil miydi ki. Babam yaşam kapısının gücünü test etmek için denedi. Bir kısırın çocuğu olacak mı diye. Kendisinden nefret ederim. Çünkü onu her yendiğimde intikam alırdı. Benim dışında kimse bilmez varlığını kardeşlerim arasında bunun en büyük sebebi doğuştan bir dahi olması. Ama zeka Herşeye çözüm değil gibi. Aura enfeksiyonu kapmış. Bazen bende kapıyorum. Ama hücrelerini istediğim gibi değiştirebilirim. Gerçi Main'in hastalığı da buydu. Ancak onarıldı. Aura enfeksiyonu kapmış birini tedavi edecek üç kişi var. Birincisi Jericho-senpai. İkincisi Lucy ve üçüncüsü Ben. Çözümü olamayan hastalık diye boşuna demiyorlar. Aura enfeksiyonu hücreleri yer ve bitirir bir nevi kanser gibidir. Ancak iki çeşittir. Ve iki çeşidine sonunda ölüm vardır. Tabi aura enfeksiyonunu durdurmanın bir yoluda aura kullanmamaktır. Ancak bu geçici bir çözümdür bir süre sonra yeniden oluşur.

Kutoharo babam ve ihtiyar biliyor. Ne dünya aura örgütü ne de diğer yerler. Sırf deney için çocuk yapması sinir bozucu. Ayrıca babam 15 dedi ama babama belli olmaz. Hala kafayı aya gitmeye bozdu. Aydaki kalan Aura tanrı parçacıkları almayı planlıyor. Nereden mi biliyorum. Çünkü benim almam için yalvardı. Gerçi Mirage abla için almaya çalıştım. Ama alamadım. Çok güçlüler.

Mavi aslan imparatoru +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin