Bolji i pravedniji svijet

196 13 4
                                    

Vrijeme je izbora. Ako si još u srednjoj školi vjerojatno te ništa od toga ne zanima. Vjerujem da su oni nešto stariji kad je u pitanju politika prolazili kroz razne faze mišljenja. U ovom periodu se budi ta uspavana zainteresiranost za političkim zbivanjima, za smjerom u kojem idu zemlja koju voliš. Ili baš i ne voliš, ali te zanima njen smjer. Htjeli mi imati ili ne imati na umu politiku i izbore, plasira nam se putem različitih izvora mnogo političkog sadržaja. Ako barem malo zazirete na nečiju stranu i uđete na jedan članak, lako bi mogli završiti na Facebook stranicama kandidata, na raznim portalima i izgubiti sate i sate vremena. Možda je to cijena koju morate platiti kako bi imali što jasnije razloge za dati nekome svoj glas. Preći ću na stvar.

U gotovo svakoj onoj vijesti, članku, videu, i sl. mogu pronaći ljude koji pričaju loše o drugim ljudima, svojim protukandidatima. Desni protiv onih koji su navodno desno, oni navodno desni protiv onih koji su desno i onih koji su lijevo, lijevi protiv navodno desnih i desnih. Cijela se priča vrti u krug. Bez obzira tko govorio, netko koga volite ili ne volite, ostane odvratan okus nakon prestanka čitanja nečijih izjava, sučeljavanja...

Tko god bude izabran, život neće stati.
Možda bude malo bolje ili puno lošije. Slično je sa nama samima. Svo vrijeme koje imamo na raspolaganju možemo potrošiti na glup način i iskopati još veću rupu iz koje će poslje biti teško izaći. Ako se odlučimo na promjenu s cilj da nam u životu ide bolje, onda takvo nešto uglavnom zahtijeva mnogo vremena i još više strpljenja. Tješi i to što se sreća nalazi u uspinjanju na brdo. Kad se na njega popnete, moći ćete vidjeti i bolje putove kojima ste se mogli popeti, ali samo je jedan bio Vaš put. Vrh je uz to i podnožje novog brda. Borba traje cijeli život.

Zato izaberi promjenu kod sebe i izaberi sebe, a sebe ćeš moći izbarati tek kad si dozvoliš dolazak do sebe. U buci koja nam se plasira, u buci koju biraš, u poruci koju čitaš više puta, u slušanju pjesama, bla bla, često zna biti skriven bijeg od sebe. Teško se suočavamo s tišinom, a sve mi jasnije postaje da se upravo u tim trenutcima krije šansa za pronalaskom i potvrdom Smisla.

Izaberi nešto novo i bolje za sebe ! Probudi se ! U teškim vremenima su se uvijek pojavili veliki ljudi. Možda ti budeš jedan ili jedna od njih 💪

PiskaranjaOnde histórias criam vida. Descubra agora