Tri bitne stavke moga dana

35 4 7
                                    

Smatram da svaki naš dan mora imati glavnu stavku, nešto u što ćemo uložiti najviše vremena. Ta stavka mora biti usko vezana uz jedan od deset najvažnijih životnih ciljeva koje bismo trebali imati, a o pravilnom postavljanju ciljeva ću pisati drugom prilikom.

Pored glavne stavke, u mojem danu postoje i stavke koje nikako ne želim propustiti učiniti. U ovom tekstu navest ću tri za koje smatram da ih mogu unijeti svi u svoj život, ako to žele.

1. Pisanje
2. Pisanje 10 ideja svakoga dana
3. Pisanje mentalne liste pobjeda na kraju dana

Opširnije:

1. Pisanje
Nešto o pisanju samo pisao u jednom od objavljenih dijelova. Primijetio sam odavno da se ne volim povjeravati drugima, a svjestan sam da na neki način moram to u sebi iznijeti van sebe. Pisanje je vjerojatno najbolji način za to.
Pišem svaki dan i zato što želim biti u formi. Neću postati bolji u pisanju ako ne pišem.

2. Ideje
Postoji jedna društvena mreža u kojoj možete postaviti pitanje i pritom imati velike šanse da na to pitanje dobijete kvalitetan odgovor. Na toj mreži možete i čitati odgovore na pitanja koja je netko drugi postavio. Mnogi odgovori na pitanja koja nisam postavio su bili vrlo korisni za mene. Mreža se zove Quora, a profil na Quori ima i James Altucher.

Od James-a sam "pokupio" koncept pisanja 10 ideja svaki dan. On kaže da ukoliko budemo svaki dan pisali 10 ideja o nečemu, za pola godine ćemo postati mašina za ideje. Njega su njegove ideje obogatile, podigle s dna, poboljšale kvalitetu života itd.

Iz mog iskustva ih je najbolje pisati ujutro jer je tada mozak svjež, manje opterećen svime onime s čime se dotičemo tijekom dana.
Možete pisati ideje o tome kako biti više sretan, ideje o knjigama koje želite napisati, ideje o poslovima koje želite pokrenuti...

Većina ideje će biti loša. Možda će samo jedna od tih 10 zaista vrijediti nešto. Ali na godišnjoj razini to bude 365 dobrih ideja. Najmanje jedna od njih, ako ju provedete u djelo, mogla bi učiniti čudo u vašem životu.
Meni je upalilo.

3. Mentalna lista pobjeda
Ne znam što je s vama, ne znam što je s ostalim ljudima kad je pitanju prigovaranje samome sebi. Ja sam si konstantno (a to i dalje znam raditi ) prigovarao za ono što sam činio tijekom dana ili za ono što nisam učinio tijekom dana. Da je taj negativan govor bio dobar po mene, nešto bi se promijenilo. Međutim, ništa se nije mijenjalo, a bio sam stalno nezadovoljan pa makar sve dobro odradio.
I opet je lijek bilo pisanje.
Počeo sam si pred kraja dana pisati mentalnu listu svega onoga dobrog što sam učinio tijekom dana. Umjesto da mislim na svoje propuste, vratio sam film unazad, tražio pozitivne stvari koje sam uradio i bilježio ih. Efekt je bio trenutačan.

Znao sam pauzirati s ovim pisanjem liste pobjeda. U toj pauzi bih se vratio prigovaranju. Slično se dogodilo nedavno, tako da sada opet pišem mentalnu listu pobjeda svako večer. Pomaže.

Vi ste jedini koji slušate vaše misli. Bitno je što mislite, bitno je što si govorite. Ako nešto krivo radite, možete pronaći način kako to raditi bolje. I nije sve crno. Zapravo, puno više je onoga što je dobro, ali na to dobro smo oslijepili, naviknuli smo se pa ga neprimećujemo.

Lijepo je što imam ove dvije ruke kojima mogu pisati ovaj tekst !
Lijepo je što imate vid koji vam omogućava da ovo čitate !

Bilo bi super kada bi ovo što sam napisao zaista nekome pomoglo !







PiskaranjaOnde histórias criam vida. Descubra agora