Odgovori na vlastita pitanja

95 12 5
                                    

Imam 3 teksta u draftu koja čekaju da ih objavim. Ideje koje su dovele do pisanja tih tekstova su bile dobre, a neke od njih su se u meni zadržale jako dugo. Problem je što se situacija u meni promijenila, što se stanje u svijetu promijenilo pa mi nije dovoljno smisleno da to sada objavim. 

I iz ovoga mogu izvaditi brojne zaključke. Najvažniji je da trebamo skupiti hrabrosti da dovoljno rano krenemo s pisanjem i u što bržem roku dovršimo ono što smo započeli. Misliti da će tekst izgledati bolje nekad kasnije, jer smo ga ostavili da se hladi - pogrešno je. S vremenom dolaze i nove ideje, možda bolje ideje, a ono nedovršeno nas sprječava da pišemo o novim idejama (moguće je ovdje povući paralelu s drugim dijelovima života). 

Jedan tekst ću napisati o samome pisanju. On će biti motivacija meni, a možda i onima koji to pročitaju, da više pišu, da objavljuju ono što pišu. Veliki problem je u tome što mi želimo impresionirati, kako sebe tako i druge. Ispred te potrebe da impresioniramo trebali bismo staviti naš cjelokupni rast koji se nedvojbeno događa i kada pišemo i kada objavljujemo. U suprotnom, povećavaju nam se šanse da osjećamo gorčinu. Pišite, ali pisanjem nemojte hraniti svoje negativne misli i stavove.

Jeste li pročitali 12 pravila za život od J.Petersona? Pročitajte ako niste. Na kraju te knjige se nalaze pitanja koja je autor postavljao samome sebi, a odgovori su bili dosta kratki i objašnjeni preko tih 12 pravila. Učinit ću isto i na neka vlastita pitanja ću odgovoriti ovdje, a uglavnom će se ticati pisanja. 

1. Što mogu učiniti da više pišem? - Odabrati mjesto i vrijeme u danu kad ću ostati sam i kad si neću kvariti fokus nečim drugim. 

2. Zašto pisati? - Pisanjem mislima dajemo formu koju je lakše obraditi i kritički promatrati. 

3. O čemu pisati? - Gotovo o svemu o čemu imaš potrebu razmišljati, ali se pritom truditi da ono što pišeš ima pozitivnu notu, da su u onome što pišeš sadržane pozitivne misli, želje i namjere. Negativno misliti i potom negativno pisati, može imati katastrofalan učinak. 

PiskaranjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora