Sabah uyandığımda saat 12:30'du .
B: Didem kalk hadi saat geç olmuş .
D: Tamam
B: Didem saat 12:30
D: Ne!
B: Hadi gel
Didem ile kalkıp kıyafetlerimizi değiştirdik .Ben bunu giydim . Didem 'de şunları .
Didem 'de bunu giydi . Saçımızı yapıp aşağıya indik . Salonda Yağız'da vardı . Berk'in ona sert bakışlarını götünce hemen gidip Berk 'i yanıma çağırdım .
Berfin: Berk bi gelir misin ?
Berk: Neden Berfin ?
Berfin : Hala trip mi atıyorsun ? Tamam gelme istemiyorum .
Geçip Didem'in yanına oturdum .
Torlak: Berk hepimiz gelmesini istedik . Tek Berfin değil .
Berk: Tamam . O zaman siz İstanbul'a dönünce konuşuruz .
Berfin : Berk ilk defa seninle tatil yapacaktım . Ama sen her şeyi mahvediyorsun.
Berk : Ben mi mahvediyorum Berfin ? Sen bizim konuşmamızdan sonra gidip bunu çağırıyorsun .
Yağız : Benim adım var .
Berk : Sen sus!
Yağız: Sen kime bağırıyorsun. Dua et Berfin'in hatrına sana bir şey yapmıyorum .
Berk sinir ile villadan gitmişti . Bende kalkıp bahçeye çıktım . Berke arkamdan geldi .
Berke : İyimisin befo .
Berfin : sence ?
Berke: Doğru . Ama şöyle düşün kimsenin sevgilisi yanında yok. Kısıtlamada yok . Eğleniriz .
Berfin : Tamam .
Berke : Keyfinin yerine gelmesini istiyorsan beni istediğin zaman ara . 7/24 hizmet veriyorum.
Hafifçe gülümsedim . Sonra içeri geçtik .
Kürşat: Befo bize paten kaymayı öğretsene .
Berfin : Yağız hiç öğretmedi mi ?
Berke : O hayırsız .
Herkez güldü sonra hepimiz yanımız da getirdiğimiz patenleri alıp dışarı çıktık .
Berfin : Eee burada pist yok.
Kürşat: sen öyle zannet .
Kürşat bizi villanın arka tarafına götürdü . Orada kocaman bir pist vardı .
Berfin: Vaov aferin . O zaman hadi patenlerinizi giyin .
Didem : Baran sen Berke'ye öğret . Ben Ceren'e . Yağız sen Kürşat'a .Befo sen Torlağa . Şeyma sende Yaren'e .
Cemre : Eee bana kim öğretecek ?
Cellat: Cemre ben neyim burda ?
Cemre: Sen kaymayı biliyor musun?
Berfin : Bana abim öğretti .
Herkez paten kaymayı biraz da olsa öğrenmişti. Tabi Berke dışında .
Berke : Befo bu Baran bana öğrete miyor?
Berfin : Acaba Baran mı öğrete miyor ? Sen mi öğrene miyorsun ?
Baran : Berfin ağzından bal damlıyor .
Berfin : Tamam Berke gel ben sana öğreteyim .
Berke çok az öğren mişti . Hareket yapamasa da kayıyordu en azından.
Didem : ben çok acıktım .
Cemre : Kızlar gelin biz yemek yapalım .
Baran , cellat ve Yağız : bizi bunlar ile bırakmayın .
Berfin : Tamam Berke gel ben seni götüreyim . Yağız ve Baran sizde diğerlerini getirin .
Bahçedeki havuzun kenarından geçerken Berke dengesini kaybetti o sırada beni havuza attı . Havuzda hemen patenleri çıkardım . Yoksa boğulurdum.
Berfin : Berke ne yaptın ya
Hepsi patenlerini çıkarmıştı . Abim beni çekecekken onu havuza doğru çektim .
Cellat : Berfin !
Berke 'de Yağız'ı havuza itti .
Yağız : Berke sen bittin .
Hepimiz havuzdan çıktık . Didem bana hemen havlu verdi . Bende yukarı çıkıp kıyafetlerimi değiştirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Çocuklar
Teen Fiction17 yaşında sıradan 11. Sınıfı giden 9 çocuk . Bu Çocuklar daha 5 ay önce özel güçleri olduklarını öğreniyorlar bunun bir sır olması gerektiğini düşünüyorlar . Onu kankası olarak gören kıza aşık olan çocuk ve aşkını içinde yaşaması gerektiğini düşünü...