Dağ evi

92 6 2
                                    

Uyandığımda saat 11:30'du kalktım ve kıyafetlerime göz gezdirdim . Sonunda ideal bir kıyafet bulmuştum . Siyah beyaz bir tişört giydim ve altıma siyah tayt giydim . Hafif bir makyaj yaptım .

Berfin'in kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berfin'in kombini

Saçımı iki tane topuz yaptım .

    Aşağıya indim sadece Yağız uyanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indim sadece Yağız uyanmıştı . Bahçede oturuyordu yanına gitsem mi ? Diye düşündüm geri vazgeçtim çünkü bugün işlerim vardı . Berk ile gezecektik o yüzden kalkıp Berk'i uyandırdım . Kıyafetlerini giydi hemen Aysel abla bize kahvaltı hazırlamıştı . Sofrada Yağız'da vardı . Hiç kimse konuşmadı yemek yendikten sonra biz çıktık .
" Berk ilk bir dövmeciye gidelim mi?"
" Olur "
Dövmeciye gelmiştik .
" Nasıl bir dövme istiyorsunuz ?"
" Deniz kızı şeklinde "
" Bakın bu çok güzel "
" Tamam bu olsun "

  " Nasıl bir dövme istiyorsunuz ?"   " Deniz kızı şeklinde " " Bakın bu çok güzel "    " Tamam bu olsun "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YAPTIRDIĞI DÖVME
Yaptırdığım dövmenin fotoğrafını çekip storyme koydum . Dövmeciden çıkınca AVM'ye gittik biraz alışveriş yaptım. O sırada telefonum çaldı . Berke arıyordu .
" Knk nerdesin ?"
" AVM'deyim "
" Evde biri varmı ?"
"Herkez evde"
"Sen kimlesin?"
" Sevgilimle "
"Bunu sonra konuşucaz ben eve geçiyorum "
" tamam "
Berke telefonu kapatmıştı bende birkaç kıyafet ve eldiven alıp Berk 'e döndüm .
" Yemek yemeye gidelim mi?"
" olur .Gel üst kattaymış "
" tamam "
Asansöre binip yemek katına çıktık . Sipariş verip yemeğimizi yedik . Saat 18:00 'dı .
"Berk kalkalım mı ? Berke gelmiştir "
" Olur sevgilim "
Hafifce gülümsedim . AVM'den çıkınca arabaya bindik yaklaşık yarım saat sonra eve geldik . Kapıyı Aysel abla açtı . Elimizdeki poşetleri alıp odaya çıkardı . Bizde salona geçtik . Ama sude ve yağız yoktu.
" Berke hoşgeldin "
" Hoşbuldum befom "
" Eee nerde sevgilin ?"
Berk:"Burdayım . Merhaba ben Berk "
" Bende Berke . Knk bi gelirmisin?"
" Hay hay "
" Knk sen ne zamandan beri sevgilin olduğunu benden saklıyorsun ?"
" Okula geldiğim ilk günden beri "
" Ya knk ya "
" Tamam bir daha bir şey saklamam "
  İçeri geçtik herkez telefon ile uğraşıyordu Ceren gelip yanıma oturdu.
  " Bak bu uygulamayı yeni buldum . Adı tik tok insanlar burda birbirlerinin sesi ile vidio çekiyor ."
    " Bende yükliyeyim ."
  " Tamam "
     Uygulamayı yüklemiştim ve ilk videomu odama çıkıp çektim . Ondan sonra Ceren'i ,Merve'yi, Cemre'yi  ve Yaren'i takip ettim . Telefonum çalınca açtım.
   " Alo siz kimsiniz ?"
  " Ben Azra "
    "Azra sen nerdesin ?"
   " Ben İstanbul'u terk ettim ."
    " Neden çünkü sevdiğim kişiyi başka birinin yanında görmekten sıkıldım ."
   " Azra gel sakince konuşalım"
    " Hayır . Beni aramayın sizden nefret ediyorum. Erkeklerden de . Ama merak etmeyin sırrınızı anlatmayacağım ."
   Telefonu suratıma kapatmıştı . Bende bu durumu herkeze anlattım. Kimse önemsemedi . Sonra Berk bana döndü .
   " Berfin herkezi önemseme.  Sizden vazgeçiyorsa kendi kaybeder ."
   " Ya ne kadar çirkin bir düşünceye sahipsiniz . Çek elini üstümden Berk !!!"
   Ceren:"Berfin kuşum sakinleş ."
  " Ben sakin falan olamam !! "
     O sırada yağız ile sude içeri girdi .
  "Berfin iyiymisin?"
    Eli ile elimi tutmuştu .
  Sude : " Aahh elim . Ne yaptın sen ."
   " Dokunmayın bana !!"
  Yağız: " sude gel aşkım buz tutalım "
     " Ben gidiyorum "
   Berk:"Berfinn!!!"
      Berk'i dinlemeden çekip gittim . Nereye gideceğimden emin değildim ilk başta ama sinirimi atmam gerekiyordu . O yüzden ormandaki dağ evine gittim . Ayakkabılarımı çıkartıp toprağa bastım. Sinirim biraz gidince dağ evine girdim . Görmeyeli çok drğişmişti .

Sihirli Çocuklar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin