-Kızlar kiracı erkeklerle yuvarlak masa da toplanırlar.ve ilk kiralarını yarı yarıya ayarlayıp kimde ne kadar varsa onu masanın ortasına koyarlar.sonra da Armağan da o paraları götürüp Zeliha hanıma vermek için evden çıkar.
Armağan : iyi akşamlar zeliha hanım
Zeliha : iyi akşamlar kızım hoş geldin.
Armağan : Ben fazla kalmıyacam sadece kira paramızı verip birde bugün sabah size davranışımdan dolayı özür dilemek istiyorum affedin beni...
Zeliha : Ayy ne özürü kızım affedilecek bir şey yok ben darılmadım.ama sen beni teyzen olarak gör o bana yeter.
Armağan : Tamam Zeliha teyze :)
-Ev sahibiyle aralar düzelmiştir.
Armağan : Kızlar ben geldim
A-C-R Hoş geldin .
Cansu : Ee naptın özür diledin mi kadından.?
Armağan : Evet özür diledim kabul etti..
Ayten : iyi o zaman bunu ve evin ilk kirasını ödediğimiz için dışarda bir yerde yemek yiyelim ne dersiniz.?
Armağan : Olmaz Ayten yapamayız kirayı zor denkleştirdik.evde yapıp yiyelim dışarıya savuracak paramız yok öğrenciyiz biz bir süre gece gezmeleri kıyafet alışverişi yok sadece yiyecek içecek alınacak...
Cansu : Atmağan burası kiralık bir ev asker kampı değil ki...
Ayten : Evet ya çok sıkıcısın sen hem biz çocuk değiliz ki artık neyi nasıl yapacağımız böyle kurallarla olmaz ki.
Cansu : Evet Armağan Aytene katılıyorum yani hepsini kaldıralım demiyoruz ki en azından şu eve giriş çıkış saatlerini birazcık esnetsek mesela saat 11'e kadar olsa olmaz mı.?
Rüya : Bence böyle iyi kızlar ne güzel erkenden evdeyiz daha güvenli oluyor ne öyle geç saatlere kadar ben çok korkarım karanlıkta eve dönerken.
Armağan : Aferin bakın kızlar duyun Rüya çok haklı geceleri çok tehlikeli olur.
Ayten : "Ooff" Sende çok ödleksin Rüya ama erkek arkadaşın,sevgilin olunca onunla akşam gezmeleri yapmak isterken göreceğiz seni o zaman Armağan arkadaşımız sana izin verecek mi bakalım.?
Rüya Aytene biraz kızgın yüz ifadesiyle yandan bir bakış atar ve tam bir şey daha söyleyecekken Armağan konuşur...
Armağan : "Ayy" kızlar yeter artık bırakın didişmeyi de hadi yatalım sabah okul var.ayrıca bir işte bulmamız lazım yoksa bu evin kirasını bir daha ki aya nasıl ödeyeceğiz öyle değil mi ama.?
Cansu : Tamam sabah önce bir okula gidelim de öğlen okul çıkışı bir yerlere gidip iş var mı diye soralım...
Armağan : iyi fikir cansu hadi iyi geceler...
A-R-C : iyi geceler
-"Evet bugünlükte bu kadar yeni bölümde görüşürüz...Oy ve Yorum yapmayı unutmayın her türlü eleştiriye tavsiyeye açığım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🏠7 Numara🏠
Short Story4 kız arkadaşlar bir öğrenci evi ararlar uzun süren aramalardan sonra nihayet şirin bir ev bulurlar.Ve sonra ev sahibinin 3 erkeğede evin aşağısını kiraladığını ve bundan sonra onlarla yaşayacaklarını öğrenen kızların macerası o günden sonra başlam...