Yedi Numara-3.bölüm

40 22 2
                                    

Yazar'ın ağzından : Evet kiracı kızlar kiracı erkeklere kuralların yazılı olduğu kağıdı verir onlarda okurlar ve imzalayıp kabul ederler.böylece birbirleriyle fazla karşılaşmamak kaydıyla evi ve içindeki eşyaları elektiriği suyu ortak kullanmak için anlaşırlar...

Bakalım bundan sonra ne olacak.?İlerde İyi bir arkadaş olacaklar mı.? hep birlikte bekleyip göreceğiz...

Ayten : Kızlar sizce o çocuklar bizim daha doğrusu Armağan arkadaşımızın koyduğu kurallara uyacaklar mı dersiniz.?

Rüya : Uyacaklar uymak zorundalar biz alıştık zamanla onlarda alışacak

Cansu : "Aay" neyse kızlar hemen yatalım bende odaya geçiyim şimdi Armağan uyanık olduğumuzu anlamasın.

Ayten-Rüya : iyi geceler cansu

Cansu : sizede...

Ayten : Hadi iyi geceler rüya ben ışığı kapatıyorum sende...(Ayten'in sözünü keser)

Rüya : Şey benim ışık açık kalsa olur mu.?

Ayten : Tamam olur iyi geceler.

Rüya : Sağol sanada

SABAH
Yazarın ağzından : Kızlar bugün ilk kez erkek kiracılarla beraber aynı masayı paylaşıp birlikte kahvaltı yapacaklar ve kahvaltı hazırlama sırası ilk armağandadır bu yüzden kalkıp mutfağa gider ama o da ne armağan'ın burnuna mutfaktan mis gibi menemen kokusu geliyor.mutfaktan içeri kafasını uzatıp baktığında ev sahibi kadın'ın kahvaltıyı hazırladığını görür.

Armağan : Burda neler oluyor Zeliha hanım...?

Zeliha :"Aa" günaydın Kızım hadi arkadaşlarını uyandır da okula gitmeden iki lokma birşey yesinler. hem alttaki kiracı arkadaşlarınız çoktan uyandı da geçtiler masaya.

Armağan : Onlar bizim arkadaşımız değil zeliha hanım

Zeliha : Şşt sessiz ol öyle dediğini duymasınlar.

Armağan tam yukarı tekrar çıkacaktı ki...

Zeliha : Dur dur arkadaşlarının yanına gitmeden şu menemenin tadına bir bak aç ağzını...

Zeliha hanım armağan'ın bir şeyler söylemesine izin vermeden konuşmasını bölerek zorla ağzına ekmekle menemen'i tıkıştırmaya çalışır.

Zeliha : Hadi şimdi çık yukarıya uyandır arkadaşlarını..."Aa" uyanmışlar bile..

Cansu : Öyle zeliha teyze yani mutfaktaki o güzel kokular yataktan kaldırdı.

Rüya : Evet ya çok güzel kokuyor hepsini siz mi yaptınız zeliha teyze.?

Zeliha : Evet canım

Ayten : Ama bugün Armağanın sırasıydı ya neyse daha iyi olmuş en azından midemiz bayram edecek teşekkürler zeliha hanım...

Cansu : İyki seninde sıran değildi  zehirlenirdik.

Ayten : Bir kere benim yemeklerim çok iyi sizin damak zevkiniz yoksa ben napabilirim...

Armağan : Kızlar biraz susun ya ayrıca Zeliha hanım bu yaptığınız hiç olmadı bakın.biz sizin çocuklarınız değil sizde bizim annemiz değilsiniz biz sizin sadece kiracılarınız'ız bize her sabah ve akşam gelip yemek yapmanıza gerek yok Zeliha hanım.

Cansu Armağan yapma...

Armağan : Bir dakika Cansu... Biz okuldan geldiğimizde veya okula giderken kendimiz sırayla kurallara göre hazırlarız. ve birde evin temizliğinide biz sırayla yaparız..

Zeliha : Tamam kızım yaparsınız şimdi bunları bir güzel yiyin okula geç kalmayın...ben akşama güzel yemekler yapıp giderim evime sizde birşey lazım olunca bakal yanınızda alışverişinizi yaparsınız ne isterseniz alabilirsiniz..

A-C-R : Tamam :)

Zeliha : "Bizim çocuğumuz yok hiç de olmadı."(Gözleri dolu halde evden çıkar.)

Cansu : Zeliha teyzeee :(

Rüya : Evet ya Armağan ne yaptın sen.?

Armağan : Bende üzüldüm kızlar çok  ayıp oldu böyle olsun istemedim.ama okuldan sonra gidip ondan özür dilerim hadi şimdi çıkalım okula geç kalacağız....

Okula gitmek için çıkarlar...

Cansu : "ayy" ama ne iyi kadın ya bize kahvaltı hazırlamış evi odaları temizlemiş.bize hiç bir şey bırakmamış.

Rüya : Öyle ya sanki burası kiralık ev değilde otel gibi hizmetimiz görülüyor...

Ayten : Bence sorun yok ne güzel bizde okula gidip gelebiliriz...

Armağan : hayır kızlar bu böyle gitmez bu evi biz kiraladık bu evin kuralları var burda yaşayan herkes bu kurala uymak zorunda...

Rüya : Herşey bir yana sen çok ağır konuştun kadına yüzünden belliydi üzüldüğü.Çocuklarıda yokmuş ya ona çok üzüldüm.

Cansu : Evet ya bende çok üzüldüm.

Armağan : Kızlar merak etmeyin ben ondan özür dileyecem ama ondan önce bugün okuldan çıkınca akşam evde "YUVARLAK MASA TOPLANTISI" Yapacağız kiracılarla birlikte nedeni ise "Kira Parası..."

C-A-R : Tamam anlaştık

Cansu : Hadi sınıfımıza gidelim Ayten Rüya sizde kendi sınıflarınıza gidin...

Evet bugünlük bu kadar oy ve yorum Lütfen çok sevinirim :)

🏠7 Numara🏠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin