Uzun bir aradan sonra yeni bölümle yine burdayım hikayem kaldığı yerden devam ediyor...bu eski ama güzel sımsıcak aile dizisini bilenler bilir.ben o diziyi aynısı gibi yazmıyorum kendi hayal gücümle istediğim gibi birşey yazıyorum.Neyse daha fazla uzatmadan hikaye'ye geçiyim....
Keyifli Okumalar
Kızlar birdaha ki ayın ev kirasını ödeyebilmek için okul çıkışı iş aramaya karar verirler.
Hepsi'nin de dersi bitmiştir.Okul dışında buluşup iş aramaya başlarlar...ama onların okul saatlerine uygun bir iş bulamazlar sonra düşünceli şekilde evlerine giderler.
Rüya : Aay ben çok yoruldum ayaklarımın altı çok fena dinlenrlim biraz.
Armağan : aynen hadi oturalım biraz.
Cansu : Kızlar ben acıktım ya...
A-R-A : Bizde
Cansu : Bugün Yemek yapma sırası Ayten'deydi... oof bugün aç kaldık desene...
- Tam o sırada Kapı çalar...
Rüya : Ben baktım(Kapıya doğru koşar gibi yürüyerek gider)
Zeliha Teyze : iyi akşamlar kızım
Rüya : iyi akşamlar zeliha teyze (içeri seslenir : "Kızlar Zeliha teyze geldi.")
A-C-A : (kapıya doğru gelerek aynıbanda : "Hoş geldiniz iyi akşamlar")
Cansu : Buyurun geçin içeri
Zeliha teyze : Yok ben girmeyim kızlar yemek yapmıştım size okuldan gelince yapmaya zamanınız olmaz diye siz yiyin sonra derslerinize çalışın.
Cansu : Çok sağol Zeliha teyze
Rüya : Çok sağol zahmet etmişsiniz...
Zeliha teyze : Ne zahmeti kuzum yorulmadım ben...
Ayten : Çok sağol Zeliha hanım sayenizde yemek yapmaktan kurtuluyoruz...
Zeliha teyze : Afiyet olsun kızım.
Armağan : Çok sağolun ama böyle olmuyor Zeliha hanım bu evde kurallar var biz herşeyi kendimiz yapacağız bunu kızlarda biliyor...
Zeliha teyze : Kızım biliyorum sen bu kızlar gibi alışamadın bana tanımadığın için ama ben kendi çocuklarım olmadığı için sizinle biraz fazla ilgilenip rahatsız ettim kusura bakmayın...
Armağan : Önemli değil.iyi akşamlar size.
Zeliha teyze : size de iyi akşamlar...
(Kızlar hep bir ağızdan üzgün yüz ifadesiyle : "Naptın Armağan")
Armağan : ("Oof"Sesli şekilde bağırarak ) : "Zeliha hanım bir dakika"
Zeliha teyze : Buyur kızım
Armağan : Şey ben özür dilerim sizden.kaba davranıp sizi kırdığım için.ben böyle kural koymaya alışmışım kızlarda istemesede benim bu kurallarıma uyuyorlar.benim istediğim düzen o yüzden kırıyorum onlarıda sizide,beni affedebilecek misiniz.?
Zeliha teyze : Anlıyorum seni kızım.ben kırılmadım sen üzülme.sadece bir şey istiyorum.?
Armağan : Tabi ne isterseniz...?
Zeliha teyze : Sadece sende bana arkadaşların gibi "Zeliha teyze" diye seslensen olmaz mı.?
Armağan : Tamam "Zeliha teyze"(Sarılırlar diğer üç kızda yanlarına gidip onlara sarılır...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🏠7 Numara🏠
Historia Corta4 kız arkadaşlar bir öğrenci evi ararlar uzun süren aramalardan sonra nihayet şirin bir ev bulurlar.Ve sonra ev sahibinin 3 erkeğede evin aşağısını kiraladığını ve bundan sonra onlarla yaşayacaklarını öğrenen kızların macerası o günden sonra başlam...