🏠7.Numara🏠-TANITIM

155 54 32
                                    

Merhaba Arkadaşlar bu benim 5.hikayem (YENİ HİKAYEM) "7 numara" çok eskiden oynamıştı bu dizi çoğunuz belkide izlemiştir bende onlardan birisiyim çok sevdiğim eski dizilerden biridir.öyleki ezberledim bütün bölümlerini ama şimdi ben o dizinin hayranı olarak kendi hayalimdeki gibi yani nasıl istiyorsam öyle yazmaya çalışacağım zaten bire bir aynısını yazamam karakter ismi aklıma gelmediği için onları dizideki ismini kullanarak yazacam -Armağan,Cansu,Rüya,Ayten,
Haydar(Hayali karakter) Recep (Hayali karakter)ve Berat(Hayali karakter).Neyse şimdi hikayeme başlıyorum...

📖Keyifli Okumalar📖

Yazar'ın ağzından : Üniversiteli 4 genç kız kendilerine beraber kalabilecekleri kiralık bir ev ararlar.nereye baktılarsa ya kırık, dökük,eski ya da onların bütçesine göre çok pahalıdır.umurltları tükense bile aramaya devam ederler....

Armağan : Hadi kızlar biraz daha dayanın ne olur bak şu eve de bakalım...

Cansu : Ya armağan bu kaçıncı ev

Rüya : yine sonuç olumsuz kirası iki 3 katlı ev almak için ama bizim o kadar yok...ben çok yoruldum Armağan şu bankta oturalım biraz

Ayten : Aynen Rüya'ya katılıyorum...

Cansu : Şu an bir mucize olsa keşke diyordum ki oldu bakın kızlar Mucizenin adı "7 Numara"

Kızlar mutlu yüz ifadesiyle giderler evin içini görürler kirası da uygun olunca anlaşıp anahtarı alırlar dördü de çok mutludur çünkü kaldıkları kızlar yurdundan sonra ilk kez dördü bitlikte ayrı eve çıkmışlardır...Aynı anda Recep ile Haydar da kendi köylerinden büyük şehir istanbula gelmek için önce köydeki büyüklerinden biraz bilgi topladıktan sonra yanlarına sonradan katılıp at arabasını kullanan emmi oğulları Satılmışla beraber istanbulda okumak için yola çıkarlar matematik dahisi Haydarın tahminlerine göre 1.günün gecesinde orda olacaklardır tabi şaşırıp kaybolmazlarsa... Ve böylece macera başlamış olur...

Evet bu hikayenin tanıtım kısmıydı ilk bölümde görüşmek üzere...EĞER BEĞEBİLİP YORUM ATILIRSA YENİ BÖLÜMLERİ FARKLI BİR ŞEKİLDE GELECEKTİR.

🏠7 Numara🏠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin