تزوجت عفريت من الجن الفصل العاشر

5.4K 177 2
                                    



الفصل العاشر
#تزوجت عفريت من الجن.
#بقلم ام ريماس صلاح
............
..........
حور: قفلت عليها الغرفه ومنهاره بتعيط جوه موجوعه بتلمم نفسها ايه اللي كان معايا ده معقوول ده مصعب حبيبي ده كان حد تانى.
حور دلوقتي بقيت مرات مصعب رسمى خلاص بالفعل لانه دخل عليها خلاص ومبقتش انسه.
حور: ملهاش حد تتكلم معاه ومتقدرش اساسا تتصل بحد وتقول الي عمله معاها مصعب متقدرش لانه هو نبه عليها متتكلمش مع حد عن اي حاجه بينهم.
حور: بتصبر نفسها وبتقول يمكن هو عمل كده معاها عشان مشتاق لها وبيحبها ومصدق انها بقيت مراته
هيا بتصبر نفسها مش اكتر.
مصعب: اختفي فجاءه طبعا طلع من البيت.
مصعب موجود مع اهله الجن والمارده.
ابن عم مصعب محبوس وهو زعلان عليه جدا محبوس عند جماعه من الانس بيستخدموه في اعمال السحر غصب عنه.
مصعب بيسال جن تانى ليه ابن عمه اتحبس.
الجن التانى بيقوله انه عشق واحده من الانس وهما احضروا لهاا شيخ منهم عشان يخلصها منه بس الشيخ ده استغله وخده ليه علشان يخليه يعمله الي هو عايزه.
مصعب بيقوله انه لازم يخلصوه من هناك حتى لو قامت حرب

.......
حور خرجت من الاوضه لانها مسمعتش له صوت طلعت ملقتوش خالص في البيت دخلت بصعوبه خدت دش اتفاجات بمنظر دم لقيت نفسها بتنزف جامد ارضيه الحمام اتملت دم حور قعدت فى الارض وبتصرخ في الحمام مخضوضه.
.......
مصعب مشغول بموضوع ابن عمه مش فاكر حور اساسا حاليا مشغول جدا هو واللي معاه هيحررواا اابن عمه ببيتفقوا.
حور: لملمت نفسها واتسندت علي الحيطه ووصلت للفون بتتصل بمصعب جوزها مش بيرد لان فونه مغلق.
اتصلت ببنت خالها بنت خالها قالت لها عايزه ايه ياحور في الوقت المتاخر ده ده وقته حور قالت لها. تعاليلى دلوقتي انا تعبانه ااوى.
بنت خالها يابنتى انتى مش دخلتك النهارده ايه حصلك واجيلك فين انتى مجنونه ده طبيعه الجواز يابنتى عادى عادى اتحملى هتتعودى سلام عايزه انام وقفلت.
حور: استنى استنى اسمعى بس
حور: مش عارفه تكلم مين بس موجوعه اوى وبطنها بتتقطع تعبانه رنت علي شريف ابن خالتها مقدمهاش غيره هو بيحبها وبيخاف عليها نهارها ازرق النهارده 🤦‍♀️
...............
ام مصعب عملت ايه مع الانسيه دى.
مصعب:: اسمها حور ياماما.
ام مصعب: لا ياميمون انسيه وروح شوفها مع مين دلوقتي في ليله دخلتكم المفروض.
مصعب: هتكون مع مين يعنى حور نايمه في البيت لوحدها
ام مصعب:الظاهر ان فيه حد شبها نايم معاها مش وحدها.
اتفضل شوف بنفسك قلتلك الانس خونه مصدقتنيش رغم انك عارف كل حاجه سبت عالم الجن كله ورحت تعشق الانس شوف نهايه ابن عمك ايه دلوقتي محبوس تحت رحمتهم.
ام مصعب: فتنته فتنه تكفي سنين
...
اناا كنت فاكره ان حموات الانس بس كياده طلعوا انس وجن قطيعه 😌نرجع لقصتنا
.......
شريف بعد محور ادته العنوان وصل عندها يجرى علطول
وصل لقي حور تعبانه اووي.
شريف: مالك ياحور..
حور: مش عارفه تقوله ايه بس قالتله وصلنى لدكتوره.
شريف تعالى معايا ااتسندى عليا جوزك فين.
حور: معرفش مش عارفه راح فين.
شريف: ازاى يسيبك تعبانه كده.
حور: هو ميعرفش اني تعبانه.
شريف: نعم مش كان معاكى.
حور: متردش.
يوصلوا الدكتوره تكشف علي حور وبعدكده تروح تتكلم مع شريف الدكتوره مفكراه جوزها.
الدكتوره: انت عملت فيها ايه
شريف:انا معملتش فيها حاجه.
حور:تنزل من السرير وتمشى بكسوف تقعد فوق الكرسي علي جمب بعيد من مكتب الدكتوره بس سامعه الدكتوره وشريف لانهم في نفس الاوضه.
الدكتوره: المدم اتعرضت لعنف شديد لااغتصااب ادى الا نزيف حاد عندها ولازم علاج مكثف عشان النزيف يقف لازم تحجز عندنا مينفعش تروح ده فيه خطر علي حياتها.

شريف فهم ومرضيش يكتر معا الدكتوره وقالها ان حاضر اللي تشوفيه اعمليه االمهم هيا تكون كويسه.
شريف:راح قعد جمب حور وطمنها مسك ايدها متقلقيش هتكونى كويسه.
حور:تعبانه ومكسوفه من شريف وكل حاجه مش بتتكلم خالص..
الدكتوره:اتفضلى معايا هحجزك في غرفه مجاوره هنا متقلقيش لازم نعمل كده علشان ننقذ حياتك.
حورتمشى معاهم باستسلام حضروا لها غرفه وشريف معاها ماسك ايدها بيطمنها.
الدكتوره:علقت لها محلول وادتها علاج وخرجت.
شريف:احكيلي بالظبط حصل ايه وجوزك فين متخافيش احكى

تزوجت عفريت من الجن حيث تعيش القصص. اكتشف الآن