Sangele homarului este albastru deschis ?
Laptele de camila nu se strica pentru ca este adaptat la caldura desertului ?
Porcii nu sunt capabili fizic sa priveasca cerul ?
Camilele au trei seturi de pleoape ?
Populatia mondiala de gaini este aproape egala cu cea a oamenilor ?
O vaca emite in atmosfera 182.500 litri de metan pe an (una din cauza degradarii stratului de ozon) ? Pe deasupra, ea poate provoca si anumite boli, de aceea oamenii de stiinta au solicitat limitarea comercializarii carnii de vita ?
Macaitul unei rate nu produce ecou, si nimeni nu stie de ce ?
Există doar opt specii de urs în lume ?
Pisica de aur Africana - este o pisica de marime medie care poate creste pana la 90 cm (35 inch) lungime si pana la 18 kg (40lb) greutate ?
Oaia Dalli - Un animal subarctic si arctic, ce traieste pe varfurile alpine, piscuri si creste, pante stancoase; berbecul are 90 cm (35 inch) pana la umar si cantareste 110 kg? Este singura ovina salbatica alba din lume. Oaia Dalli are o blana bogata ce-i protejeaza corpul.
Mamiferul cu cea mai mare temperatura constanta a corpului este lupul, cu 42 grade celsius ?
Dinozaurul Stegosaurus masura in lungime aproximativ 9 metri, dar creierul sau era cam cat o aluna
Limba Balenei Albastre cantareste mai mult decat un elefant ?
Camila isi poate creste temperatura corpului cu aproape 6 grade Celsius, inainte sa transpire, pentru a evita pierderea lichidelor din corp ? Nici un alt mamifer nu poate face asta.
O pasare colibri cantareste doar 3,2 grame, ea fiind cea mai mica pasare din lume ? Oul unui colibri cu gat rubiniu este mai mic decat o boaba de mazare. Micuta zburatoare traieste doar in Cuba.
Greutatea tuturor furnicilor de pe Terra este mai mare decat greutatea tuturor oamenilor ?
Pisicile au peste o suta de corzi vocale, pe cand cainii au doar in jur de zece ?
Albinele nu vad culoarea rosie, in schimb pot vedea razele ultraviolete, invizibile pentru ochii nostri
Singurul loc de pe corpul unei vaci in care exista glande sudoripare este nasul acesteia
Hipopotamul da nastere puilor sai sub apa si ii ingrijeste in primele zile de viata tot in apa ? Totusi, cei mici ies din cand in cand la suprafata pentru a lua destul aer.
Un cimpanzeu poate sa invete sa se recunoasca pe sine intr-o oglinda, insa o maimuta nu poate fi invatata acest lucru ?
Auzul fin al delfinilor se explica prin aceea ca ei sesizeaza undele sonore nu numai cu organul lor acustic, dar si cu tot corpul, mai cu seama cu pielea de pe cap
Cel mai mare ochi este cel al caracatitei. Diametrul lui ajunge la 40-50 cm
Numele de jaguar provine dintr-un cuvant al indienilor americani care insemna ucigas care isi rapune prada dintr-o singura saritura
Gastele de Canada au un stil neobisnuit de a-si creste bobocii ? Cand micutii pui de culoare portocalie parasesc cuibul ei nu sunt ingrijiti numai de proprii lor parinti, gastile mature ingrijesc cu schimbul toti puii, care sunt tinuti laolalta intr-un fel de cresa
In ciuda greutatii sale impresionante, un urs grizzly poate alerga la fel de rapid ca si un cal obisnuit
Un cameleon orb este perfect capabil sa-si schimbe culoarea in concordanta cu mediul inconjurator
Cea mai mare scoica de pe planeta este tridacna, din Marea Bariera de corali, scoica avand pana la 1,5 m lungime si 300 kg greutate ? Pescarii filipinezi o denumesc "carapacea mortii", deoarece poate reteza cu valvele ei piciorul sau bratul unui om.
In apele Oceanului Pacific traieste pestisorul Mixima care are 4 inimi, dispuse in organism cu functii separate? una pentru partea superioara a corpului si celelalte pentru organele digestive, muschi si coada. Poate trai mai multe luni fara hrana si se apara de dusmani, secretand substante "fumigene", in care se ascunde...