lll

77 4 0
                                    

Căscatul este contagios. Dacă cineva cască în prezenţa ta, vei începe şi tu să faci acelaşi lucru. Chiar şi dacă doar îţi imaginezi o persoană care cască, sau doar citeşti despre căscat, sau doar vorbeşti despre asta, vei începe să caşti şi tu. Se pare că acest reflex funcţionează nu doar la oameni, ci şi la animale. Dacă un câine dintr-un grup cască, aunci şi ceilalţi e posibil să o facă

Persoanele cu număr mai mare de aluniţe (pistrui) au tendinţa de a trăi mai mult decât persoanele cu un număr mai mic de aluniţe. Aceste persoane, cu mai multe aluniţe, deşi mai predispuse spre o formă de cancer de piele, îmbătrânesc mai încet decât cele care au mai puţini pistrui pe corp.

O parte importantă din greutatea corpului uman adult este reprezentată de microbi, bacterii şi alţi paraziţi care îşi au domiciliul în sau pe corp. Existenţa majorităţii acestora este esenţială pentru buna funcţionare a corpului.

Am auzit că poţi ajuta o persoană care are un atac de cord (de inimă), dându-i să CRĂNŢĂNE o aspirină, în timp ce suni la numărul de urgenţă, 112. E adevărat?

Efectul aspirinei va creşte şi mai mult dacă, DUPĂ CRĂNŢĂNIRE, în loc să fie înghiţită cu apă, aspirina este ţinută sub limbă.

Sub limbă se află un vas de sânge important, şi aceasta este cea mai rapidă metodă de a asimila aspirina - ţinând-o sub limbă, după crănţănire.

E ok şi dacă aspirina se înghite cu apă, DUPĂ CRĂNŢĂNIRE, dar timpul de absorbţie va fi ceva mai lung, trecând prin stomac, iar viteza de reacţie este esenţială în aceste momente.

Orice om, în orice moment, poartă cu sine, în corp, câteva kilograme de excremente (fecale). Acestea se găsesc în tractul digestiv inferior.

Nasul uman poate identifica până la 50 de mii de mirosuri diferite.
Oricum, simţul mirosului la om este mult mai puţin dezvoltat decât cel al animalelor

11 zile fără somn pot duce la moartea persoanei în cauză.
Se ştie că nu putem trăi fără aer, fără apă sau mâncare, însă nu putem supravieţui mai mult de 11 zile fără somn. Dacă se depăşeşte această limită, rezultatul este moartea.

Amprenta limbii. Nu doar amprentele degetelor unei persoane sunt unice, ci şi amprenta limbii

Știați că Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum