Massimo,Massimo! In curand soseste un om nou care doreste sa colaborati.
-Il aștept.-Salut,tu trebuie sa fii viitorul partener al firmei,nu?
-Da,asa este. Am auzit multe despre compania ta Massimo, cu siguranta ar trebui sa imi incerc norocul.
-Te-as ruga sa treci la subiect,si poate reușești sa nu te mai porți de parca nu ai stii ca aceasta companie este plina de gangsteri.
-Da,sigur! As dori sa iti propun o oferta Massimo,sigur nu m-ai refuza!
-Zau asa? Te ascult,si grabeste-te,ti se scurge timpul de interviu.
-Avem multa marfa,o gramada de fete tinere ,le putem importa prin cluburi si bordeluri,poate chiar pe avioane private.
-Uite,oricine ai fii. Numele meu este Massimo,nu sunt orice om de pe strada. Si cu siguranta nu import fete de varse fragede,sa fii gangster inseamna sa ai totusi stima,iar ca barbat nu as trata nici macar o data fetele asa. Te refuz!
- Massimo!
-Da,tata?
-Ofera-i o sansa baiatului,cu o singura excepție,nu pata numele familiei folosind fetele pe post de obiecte, le vom oferi fiecareia cate un post bun si decent in compania noastra.
-Perfect! Va multumesc mult!-Oh tata,de ce ai acceptat?
-Massimo Massimo... In viata nu trebuie ss stai pe loc... Trebuie sa inaintezi,indiferent de ce fel de miscari faci. Pe langa asta,acest barbat parea de treabă. Poate ca daca fetele acestea lucreaza in preajma companiei ai si tu sanse sa gasesti o fata pe placul tau, ești destul de mare incat sa renunti la fantezii si sa iti întemeiezi o familie.
-Uite-o tata! Uite-o!
-Pe cine fiul meu,Massimo? Pe cine!
- Fata aceea de pe plaja! E foarte frumoasa!
-Ei fiule,nu frumusețea conteaza,ci su-....In acel moment,acela a fost ultimul cuvant ... Da,tatal lui Massimo fusese împușcat. E greu sa fii gangster,ai multi dusmani care vor sa te fure pe la spate si iti doresc raul... Era prea tarziu, nimeni nu mai avea ce sa faca in privinta șefului companiei... Tot ce mai putea vedea era durere, ambulante si Massimo care isi plangea tatal. Desi Massimo era distrus,nu se putea opri din a se gandi la fata aceea frumoasa de pe plaja,simtea ceva deosebit pentru ea, poate chiar dragoste la prima vedere. Cand a mers in fuga spre plaja,nici fata nu mai era acolo... Totul era negru pentru Massimo,il pierduse pe tatal lui,si pe fata de care se îndrăgostise mai devreme... Insa Massimo nu s-a oprit aici,avea sa lupte pentru fata dupa plaja, avea un plan,si nimeni nu il putea opri.
-Massimo! Limuzina ta a sosit, te ducem spre biroul asociatului tau, toată lumea te așteaptă.
-Stati! Opriti masina!
- Ce s-a intamplat,Massimo?
-Ea e! Ea e!
-Cine?
- Fata de pe plaja! Cea care mi-a furat inima fara sa imi vorbească macar...
-Uite,Massimo! Suntem in Sicilia,lumea e mare si poate o confunzi! Oricum,ai treburi mai importante de facut,trebuie sa negociezi cu oamenii.
-Bine! Dar va asigur! Ea e,simt asta! Si dupa ce ajungem la hotel, Dominic ma va ajuta sa o gasesc!
-Cum spui tu,Massimo... Dar data viitoare gaseste-ti o fata reala,ar trebui sa iti luam un psiholog la cat de mult vorbesti despre fata de pe plaja,care nici macar nu te cunoaște.
- Dar imi aduc bine aminte! Ochii ei,modul in care s a uitat la mine,cum mi-a zâmbit ..
CITEȘTI
365 zile
RomancePoti sa te îndrăgostești într-adevăr de o persoana in doar 365 de zile? Cu siguranță negați acest lucru dar,povestea Laurei si a lui Massimo e diferita,ambii ne arata ca dragoste cu forța se poate. Citește cartea aceasta,nu vei regreta. ~all right...