Capitolul 2

2.8K 21 0
                                    

-Buna Martin,mi-a fost dor de tine,iubirea mea.
-Si mie de tine,Laura,si mie.
-Mmm iubitule,stii,suntem doar noi doi .. Atmosfera asta.. Te vreau... Ca in prima zi.
-Laura,cred ca iti e rau puțin,pastilele pentru inima nu iti fac bine,de ce nu te duci sa te culci,iubirea mea?
-Da... Buna idee,Martin. Foarte bine,nu vrei sa facem nimic.
-Nu fii suparata,dar am grija de tine,nu ti ar prinde rau putina odihnă,problemele tale cardiace nu iti fac bine.
-Probleme cardiace? Asta e scuza ta pentru orice? Cat o sa o mai folosești,spune mi te rog! Da-o naibii de problema cu inima,cea mai mare problema a mea e ca se vede ca nu mai tii la mine!
-Laura....
-Du-te dracu,Martin!

Seara... Doar Laura si un vibrator,tot ce il mai putea inlocui pe Martin... Cu led-urile rosii aprinse si gandul ca nu are nevoie de Martin Laura incepuse sa isi facă plăcerile... Dar totusi nu isi putea lua gândul de la modul in care Martin ii refuza afecțiunea,isi repeta incontinuu in minte ca viata ei e de rahat... Dar nu stia ce o sa se intample,nu stia pe cine are sa întâlnească si cum viața ei se va schimba radical,fara a mai avea nevoie vreodata de Martin si de prejudiciile lui... Pentru Laura toate astea erau doar un vis, pentru moment.

365 zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum