-Ooo Laura,mi-a fost dor de tine!
-Martin?! Unde ma-ta ai fost?
-Laura, nu te enerva... Am fost la Veneția..
-Idiotule! Singur? Trebuia sa fie o vacanță in doi...
-M-am gandit că avionul nu iti face bine la inima,scumpo...
-Atat ai de spus?!
-Dar... Ti am adus ceva foarte frumos,am stat 3 ore sa caut asta doar pentru tine.
-Nu zau asa! Ce mi ai luat mai exact?
-Uite!
-Vai Martin,nu trebuia... E un cadou prea frumos! Du-te in ma-ta! Mi-ai luat un magnet? Un magnet? Atat insemn eu pentru tine? Un magnet la 60 de bani? I-ati magnetul cu totul si du-te de aici!Si uite asa Martin a fost impins in apa...
-Laura! Așteaptă te rog fato!
-Olga,te rog lasa ma sa ma liniștesc.
-Daca asta e ceea ce ai nevoie...Laura era pierduta,din nou... Nu mai avea ce sa faca... Se gandea sa se arunce de la balcon poate... Sau sa ia o gura de aer prin gradina hotelului. Pentru moment alesese a doua varianta. Vantul ii întețea lacrimile de pe obrajii fini... Ținea prea mult la Martin... Da, Martin.. barbatul acela cu burta mare, chel si care miroase a bere... Era barbatul ei,era... Până cand ceva s-a întâmplat in relatia lor. Se simțea din ce in ce mai slabita, Martin avea dreptate... Totul ii facea rau la inima.. inclusiv el.. isi dorea atat de mult sa se odihneasca pe iarba verde dar ii era teama că bărbații beți de la barul de langa ii vor face ceva,asa ca s a grabit sa se duca acasă pana nu se intuneca mai tare. In timp ce fugea picioarele o lăsaseră.. se oprise,incerca sa isi traga sufletul... Dar cateva cuvinte ii incalzesc ceafa rece,cine putea oare sa fie daca nu el..
-Te-ai pierdut, fetițo?
-Massimo sau cum te chema,te rog lasa-ma in pace,nu am chef de tine si nici de jocurile tale,fa-te util si ajuta-ma sa ma duc pana la hotel.
-Dar Laura... Nici nu am facut cunoștință bine,deja vrei sa mergem in camera de hotel?
-Nu stiu ce fel de joc joci,ce provocare e asta sa mă urmărești si sa imi suflii in ceafa in mijlocul întunericului "te-ai pierdut" dar stiu ca mie una nu imi plac jocurile astea bolnave,asa că pleacă.Laura aproape murise, leșinase mai exact,faptul ca se gandea ca Massimo vrea sa o raneasca sau sa ii faca ceva anume... Faptul ca Martin arata ca nu ii pasa de ea... Totul se adunase pe capul ei,asa ca trebuia ca inima ei sa ia o pauza... Cum altfel decat facand-o sa leșine... Dar nu va îngrijorați... Massimo era acolo... Probabil vi se pare ceva rau ca Laura sa lesine,dar era un avantaj enorm pentru Massimo,trebuia sa profite de el... Nu,nu voia sa o raneasca pe Laura si nici sa profite de ea.. doar aduceți-va aminte,Laura era fata de pe plajă care ii furase inima lui Massimo,asa ca si el trebuia sa o fure pe Laura ...cu totul.
CITEȘTI
365 zile
RomancePoti sa te îndrăgostești într-adevăr de o persoana in doar 365 de zile? Cu siguranță negați acest lucru dar,povestea Laurei si a lui Massimo e diferita,ambii ne arata ca dragoste cu forța se poate. Citește cartea aceasta,nu vei regreta. ~all right...