Capitolul 3

2.4K 22 0
                                    

-Olgaaaaa!
-Lauraaa! Mi-ai lipsit scumpo!
-Si eu ti-am dus dorul,si tie si momentelor in care ne distram pe nesăturate in tinerețe.
-Ahaha Laura! Ma faci sa ma simt batrana,nu zau.
-Hai sa închiriem un șezlong, nu de alta dar faptul ca ai folosit cuvantul "tinerețe" ma face sa ma simt ca o baba de 60 de ani cu dureri de spate.

-Si zi-mi Laura,cum iti mai merge relatia,totul misto in paradis?
-Uite, Olga,nu vreau sa dau detalii.. tot ce pot sa zic e ca Laura cu care vorbești acum e o versiune îmbunătățită,care nu pune totul la suflet,asa cum facea inainte.
-Futu-i..! Laura,ti-a făcut ceva nemernicul ala de Martin?
-Nici sa nu te gandesti! De abea ca mananca scoici... Apai sa dea in mine.
-Ai dreptate! Oricum,am venit aici sa ne distram si noi,nu sa ne plangem,hai sa dam cateva shot-uri de vodka pe gat,asa,ca in tinerețe.
-Uite Olga..  apreciez faptul că vrei sa ma faci sa ma simt mai bine dar inima mea e destul de slabita,nu imi permit sa beau nimic.
-Nici macar un shot? Scutește-ma,Laura! Esti poloneză,ai vodka in vene.
-Bine bine,unul.

-Vai Laura,sunt mahmură.
-Zau așa Olga... Zau asa . Du-te si relaxeaza-te.
-Bine Laura,mersi de grija,dar parca m-as mai da la un frumușel.
-Olga... Esti beata,du-te sa te culci.. si apropo,l-ai văzut pe Martin? Nu l-am văzut la piscina deloc azi,ma ingrijorez.
-Sigur il gasesti tu! Hai noapte buna.
-Pa Olga...

Laura ramasese singura. Nici macar o urma de Martin,desi in ultimul timp relația lor nu a mers bine Laurei inca ii mai pasa de el si ii duce grija. Trebuie sa il gaseasca ,asa ca se plimba printre restaurantele de pe plaja,sperand ca o sa dea de el.

Laura e absolut pierduta, nu isi da seama unde se afla,este obosita si tot ce vrea acum este o pastila afurisita pentru inima ei slabita.. Decide sa gaseasca drumul spre hotel dar..

-Te-ai pierdut, fetițo?
-Tu cine mama ma-sii esti?
-Usor usor,nu te agita,ma numesc Massimo.
-Si ce naiba vrei de la mine?
-Imi pari cunoscută... Semeni cu o fata pe care am vazut-o pe o plaja acum 5 ani.
-Esti nebun omule,nebun. Tot ce vreau e sa ajung inapoi la hotel,asa ca lasa-ma cu vrajelile tale,se vede ca esti beat.
-Cum zici tu,Laura..

Laura? Massimo ii stia numele? Un strain îi cunoștea numele? Probabil era o coincidență, poate ca i-a auzit numele intamplator s-au Olga s-a cuplat cu el si i-a povesit de Laura... Totusi .. Laura știa unde a fost acum 5 ani, Massimo nu se înșelase... Dar Laura avea prea multe pe cap,nu era de ajuns ca Martin era pierdut ,ii mai trebuia si un străin pe conștiință? A decis sa o lase balta, avea lucruri mai bune de căutat, asa ca a decis sa uite de străinul misterios care ii cunoștea numele.

365 zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum