Prolog

118 6 11
                                    

{•••}-poznatek autora
Marcus-tučně
Martinus-slabě
Mathias-podtrženě
Péťa-kurzívou

Ahoj. Jmenuju se Martinus. Je mi 18 let. Mám starší dvojče a jsem gay. Od nás ze sklepa se dost často ozývají divné zvuky, ale nijak to neřeším.

No nazdar! Mé ctěné jméno je Marcus {bože co jsem to zas vymyslela😂😂} a bydlím v domě s mým mladším dvojčetem Tinim. Dost často slýchávám divné zvuky a hlasy z našeho sklepa, ale rodiče odmítají vypovídat o čemkoliv.

Nazdárek. Údajně se jmenuju Mathias a celý svůj život přebývám v tomhle prochladlém vlhkém sklepě. Rodiče mě zavrhli, prý jsem se nikdy neměl narodit a jsem akorát zbytečný příživník. Očividně neměli dost té lásky a mučí mě tady dole. Společnost mi tu ale dělá jedna velice zajímavá osoba..

Ííííííí..! Zdravím, jsem Péťa odjakživa se živím horninami a dřepím ve sklepě. Spolu s mým spolubydlícím Mathem natáčíme na youtube {Extrémní Péťa😁💕}, kde odpovídáme na otázky našich fanoušků, při čemž po shlédnutí jakéhokoliv obsahu našeho kanálu skončíte s alkoholem na ulici, v lepším případě na vlastním pohřbu.

Želva alle!🐢💕
Vítám vás u nové fikce{přesněji druhé/třetí}
ke které mě tak trochu dotlačila riri565 {danke💕💕😁}.
Pokud tohle někdo bude fakt číst.......upřímnou soustrast😂😂
Sweet reading💕

Cellar (Incest)  |FFxM&MxPéťaKde žijí příběhy. Začni objevovat