▪6▪

34 1 0
                                    

Po 3 hodinách, kdy jsem po cestě musel asi 5x zastavit, abych se vyvztekal, jsme zalarkovali před menším domkem. Vystoupil jsem a nadechl se. ''Konečně doma!'' zakřič3l jsem snad na celé Elverum a začal se společně se 3ma 'nej pípl evr' vyskládávat pár věcí z auta. Chtěl jsem se prestěhovat, to ano, ale v plánu to bylo třeba za týden, nebo později, ale ne 2 minuty po příjezdu rodičů od Silje z Mosjøenu. Jsem ale rád, že tu jsou se mnou aji bráchové a Péťa. Hned, jak jsem položil pár věcí ke skříni, skočil jsem do postele a vydal se do říše poníků a muffinů.

''3, 4..všechno nejlepší k svátku!'' zařvali jsme Tinimu u ucha a začali se řechtat jak totální ichtyli. Ten nejdřív něco zamručel, pak na nás vrhnul pohled aka 'you have 3 seconds to run', připlácnul si polštář na xicht a snažil se znovu usnout. Plan B. Všichni tři jsme se na něj vrhli a začali ho lechtat všude, kde to jde. Mám očividně vadnyho přítele, Bo s ním to ani nehlo..Nakonec jsme zvolili polštářovou bitvu, ta už zabrala. Zvednu se, všechny zde přítomné zavraždil pohledem a bezeslova se vydal do koupelny. "Hej co s ním dneska je?" fakt by mě to zajímalo, protože takovej nikdy nebyl. "Asi má krámy" ozval se můj o půl hodiny starší bratr. Jo, jsem nejmladší a jsme od sebe přesně 15 minut. Cringe XD. Všichni jsme vybouchli smíchy, což se znásobilo, když se konečně ozval Martinus z koupelny. "Já vás slyšel dementi!" "První slova po ránu bývají nejmilejší.." s těmito slovy jsme se vydali do kuchyně.


×taakze čauwez lidi po dlouhé době sem se zase rozhodla vydat nějakou tu kapitolku😂hej vite jak dlouho mi trvalo se k tomu dokopat to přepsat?🤣🤣Takze doufám se trochu dobrý i když hodně kraaatká😂😂😂

Pište dal questions do Chapter ask a příště čaawu😁

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 23, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cellar (Incest)  |FFxM&MxPéťaKde žijí příběhy. Začni objevovat