,,T-takže tady vá-vážně n-nejsou?'' Zeptal jsem se roztřeseným hlasem. Díky tomu, co mi tady celých těch 18 let dělali, se jich bojím víc jak Poltergeista.
,,Neboj, jsou na měsíc u starší ségry, takže by se měli vrátit až před prázdninama.'' Setřel jsem Mathymu slzy, ale to už ho Tini v objetí vedl nejspíš do jeho pokoje. Zůstali jsme tu jenom já a Péťa. ,,Co jste tam celou tu dobu, co jste tam byli uvězněni, dělali?'' Prolomil jsem trapné ticho mezi námi.
,,Noo..natáčeli na youtube. Pokud se budeš chtít zabít, koukne se na 'Extrémní Péťa'.'' Zasmál jsem se.
,,Heh..'' je s ním fakt sranda. Akorát mi někdo vysvětlete, proč se k sakru červená, když s ním mluvím Ku**a!!
▪Mezi tím▪
,,Takže..tohle je tvůj dočasnej pokoj. Chovej se tu jako doma. Teda..no..víš jak to myslím ne? Jak kdybys nikdy nebyl ve sklepě. Heh..'' tak jo..tehle jsem posral.,,Dobře..chápu.'' usmál jsem se na něj, on vsak měl stále sklopený pohled. Objal jsem jej.
Objal mě. Byl jsem zaražený, ale nakonec jsem mu objetí opětoval. Takhle jsme tam stáli než..mi usnul v náručí? Usmál jsem se a položil jej na postel.
Stáli jsme tam asi 2 minuty, ale pak se mi před očima objevila tma. Někdo mě položil do postele, zakryl a nakonec odešel. Usmál jsem se a po chvíli zcela propadnul do jiného světa.
Taak jo..jsem zpátky😂😂💕
V další kapitole už plánuju už nějaký ten větší zvrat. Budu se to snažit napsat co nejdřív😂💕
A případně..dobrou chuť🍽😂💕
ČTEŠ
Cellar (Incest) |FFxM&MxPéťa
FanfictionDvojčata Gunnarsenovi si žijí úplně normální a bezstarostný život.. ..tedy, až do chvíle, než zjistí, co číhá v jejich sklepě Sweet reading💕💕 🥇-#weird (3. 9. 2020)😂