Jen tak jsme seděli v kuchyni a povídali si o různých kravinách. Najednou se ale ve mě něco pohlo a já, aniž bych o tom jakkoliv přemýšel, jsem se mu dravě vrhnul na rty.
Začal jsem spolupracovat, ale jak už to tak bývá, někdo nás musel vyrušit..
,,Klucii? Co byste si dali k...'' zastavil jsem se těsně pod schody ,,..večeři?'' Vydechl jsem a koukal na ty dva.
,,Taak jo? Nebudem rušit..'' zvedl jsem ruce do obranného gesta, popadnul Tinusovo ruku a vydali se zpátky do pokoje. Ten mezitím stihnul vzít dva kelímky jogurtu.
,,Hele..Mathe.......oukej tak žličky asi nepotřebujem?'' Uchechtnul jsem se, když se mi vyobrazil pohled na Mathiase pijícího jogurt z kelímku, a přidal se k němu.
,,Tinii? Můžu spát u tebe? Pjosiim..'' udělal jsem na něj psí oči. Kývnul hlavou a v tu chvíli už jsem ho táhnul do postele. On se ale zarazil.
,,Dojdu se ještě vysprchovat..za chvíli jsem zpátky.'' Jen se na mě usmál a já vyšel na chodbu. Špinavý oblečení jsem hodil do pračky a ve sprchovým koutě vykonal vše, co bylo třeba {dirty mind is on air again😂😂😂💕😏}
▪at the same time▪
Nechápavě jsme se za nimi ohlídli, zasmáli se a pokračovali v naší předchozí činnosti. No tak jsem asi gay no..polibek ale začal postupně ochabovat a za chvíli už mi Péťa spokojeně oddychoval na hrudi. Musel jsem se nad tím pousmát. Když jsem se ujistil, že je už dost pozdě, vyzvedl jsem si ho do náruče a zamířil s ním ke mě do pokoje. Přikryl jsem jej a štrádoval si to do koupelny. To bych ale nesměl srazit Tinuse.,,Tak co..jakej je?'' Perverzně jsem se na něho zašklebil, přičemž on jen protočil očima.
,,Usnul v polibku.'' Pousmál jsem se nad tou vzpomínkou.
,,No nic, nechcu nechat Matha čekat. Měj se.'' Usmál jsem se.
Chtěl jsem se zeptat, co tím myslel, to už ale zavíral dveře do ložnice. Nechápavě jsem nad tím pokroutil hlavou a odešel do koupelny udělat to, co před tím Tinus.
Vešel jsem do pokoje a pohled mi spadl na bloňďáčka, spokojeně oddychujícího v mojí posteli. Lehnul jsem si za ním, načež se otočil čelem ke mě, obmotal mi ruce kolem pasu, ale chrupkal dál. Vlepil jsem mu polibek na čelo, položil hlavu na temeno jeho blond hlavy a po pár sekundách taktéž usnul.
Hei ppls..Iam back😂💕
Jak jste si užili dnešek? Popravdě..nemůžu chodit😂😂
No nic..nadále můžete psát otázky do Capter asku💕
Zatím mňau MŇAU💕💕😂😂😂
ČTEŠ
Cellar (Incest) |FFxM&MxPéťa
FanfictionDvojčata Gunnarsenovi si žijí úplně normální a bezstarostný život.. ..tedy, až do chvíle, než zjistí, co číhá v jejich sklepě Sweet reading💕💕 🥇-#weird (3. 9. 2020)😂