1. BÖLÜM'ÜN DEVAMIDIR
UYUTAN MELODİ
Shelby ile Harvey nöbet tutarken garip bir flüt sesi duydular.Flüt sesine kulak veren Shelby birden yere yığılan Harveyi görünce hemen kulaklarını kapattı.Ses gittiğinde ellerini kulaklarından çekip ne olduğunu anlamaya çalıştı.Yerinden doğrulup hemen Harvey'in yanına koştu ve kafasını eliyle sallayarak Harvey'i uyandırmaya çalıştı."Harvey neler oluyor sana?"
Shelby ona doğru yaklaşan ayak sesleri duydu ve arkasını döndü.
"Vay canına demek müziğimden etkilenmedin.Ah ne üzücü oysaki en iyi şekilde çalmıştım."*Alaycı bir tavırla*
Shelby karşısında Bacaklarına kadar uzun mor saçlı,irice mavi gözlü ve elinde işlemeli bir flüt olan kadını gördü. Üzerinde bazı yerleri parçalanmış diz kapağına kadar uzun siyah bir elbise ayağında ise parlak rugan postallar vardı. Shelby onu görünce hem korkmuş hemde başka bir insan gördüğü için sevinmişti.
Adın ne senin tatlı kız? Shelby. Ah ne kadar güzel bir isim. Teşekkürler sizin adınız nedir? Shinya, benim adım Shinya.
Shelby ayağa kalktı ve Shinya'yı uzaktan incelemeye başladı tam kollarında ki yara izlerine bakarken Shinya'nın arkasından bir grup geldi.
Neden bu kadar uzun sürdü Shinya?
Ah, şu tatlı kız ile ilgileniyordum adı Shel.. Shey..
"Adım Shelby efendim.Siz imparatorluğun bize göndermiş olduğu kurtarma ekibisiniz sanırım."
Herkes gülmeye başladı.Shelby ne olduğunu anlamaya çalışırken gruptan bir kişi öne çıkarak:
-Boşuna bekleme derim imparatorluk asla fakir ve zayıflara destek göndermez.
Ama bizi burda ölüme terk edemezler biz de bu dünyanın insanlarıyız.P-peki siz imparatorluktan gelmediyseniz...
Shelby hemen kılıcını çekti ve çocukların yanına koştu.Kılıcını gruba doğru tutarak "Burada hiç yemek yok lütfen bizi rahat bırakın.Lütfen kimseye zarar vermeyin."
Shinya, Shelby'e doğru yavaşça yürüdü ve
Elini Shelby'in saçlarına götürdü ve okşadı."Tıpkı benim gençliğime benziyorsun Shelby.Merak etme sana zarar vermeyeceğiz.Arkadaşlarına da.Yalnız burada daha fazla kalamayız hadi bizimle beraber gel."
Peki ya arkadaşlarım? Onları yalnız bırakamam.
Arkadaşların şuan benim sihrim sayesinde uyuyor uyandıklarında arkadaşlarım onları yanımıza getirecek.Kapıda iki kişi bırakıyorum sen de bizimle gelmelisin.
Shelby'nin Shinya ile gitmekten başka çaresi yoktur belki de bu arkadaşlarını kurtarmak için bir fırsattır.
"Shinya! gece bekçileri kokumuzu aldı geliyorlar!!"
Hı? Gece bekçileri mi? Onlar da kim?
Shelby neler olduğunu idrak etmete çalışırken Shinya'nın bağırışıyla kendine geldi.
"Herkes gardını alsın! Saldırıyorlar!"
BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ YAZMAK AŞIRI ZEVKLİ OLACAK GİBİ. UMARIM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR. SİZCE HİKAYEYE GECE BEKÇİLERİNİ KATMAM İYİ OLMUŞ MU? VEYA BAŞKA NELER EKLENEBİLİR? FİKİRLERİNİZİ YORUM OLARAK BIRAKIN OYLAMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Ucun Arasında : Yeni Dünya
General FictionDünya nüfusunun azalması için başlatılan deney de yapılan büyük bir hata Dünya'daki insanların büyük bir kısmını öldürüyor. Hayatta kalabilmek için bazı soylular vampire dönüşüyor. Artık Dünya tamamen değişmiştir ve yönetim hayatta kalan soyluların...