BÖLÜM 2 : ŞEYTANLAR'IN GEÇMİŞİ

41 16 10
                                    

Herkese merhaba. 2. Bölüm'e geçmeden hikayemize yeni bir ırk ekleniyor. "Şeytanlar" Bende sizlere bu ırk'ın ana karakterlerini tanıtacağım.

KARAKTERLER

LİCHİMAR: Şeytanlar'ın Kralı. Çoğu güce sahiptir. Güçlerini diğer şeytanlara ve iblislere verebilir. Aşırı zeki olması ile bilinir.

VİOLETTE: Şeytan Kral'ın 5 yardımcısın'dan birincisi. Ateşi istediği gibi kontrol edebilir. Kendine ait 10 büyülü ejderhası vardır. Ejderhalar'ın tüm kontrolleri Violette'ye aittir. Büyük Savaş'ta magmayı kullanarak Dünya'yı patlatmaya çalıştığı için Dünya'ya girişi yasaklandı. Cehenneme hapsedildi.

MARCUS: Şeytan Kral'ın 5 yardımcısın'dan ikincisi. Karşısındaki kişinin kontrolünü tam olarak eline alıp ona istediğini yaptırabilir. Bunu her yaptığında görme ve duyma yitisini yavaşça kaybeder.

SANDRA: Şeytan Kral'ın 5 yardımcısın'dan üçüncüsü. Bir insanla ilişkiye girdiği için lanetlenmiştir. Doğa Ana'nın şeytanı olarak bilinir. Doğa'yı istediği gibi kontrol edebilir.

DEXTER: Lichimar'ın oğludur. Psikolojik rahatsızlığı nedeniyle herkes ondan korkar. İblisler Dexter'ı gördüklerinde oradan hızla uzaklaşmayı tercih ederler. Çünkü Dexter her an onu öldürmeyi planladığınızı düşünüp bilinçaltınızdaki bir kişinin kılığına girip sizi pusuya düşürebilir. İstemeden insanları, vampirleri hatta şeytanları öldüren Dexter Şeytan Kral'ın 5 yardımcısın'dan dördüncüsüdür.

DASİLVA: Lichimar tarafından Cehennem'in en alt katmanına hapsedildi. Büyük savaşta kendini kaybedip 4 büyük şeytanı öldürmüştür.
Yarı hayvan olan bu şeytan sadece insan ve vampir öldürmeye kuruludur ancak her birini öldürdüğünde iradesini yavaşça kaybeder ve önüne çıkan herkese saldırır. Hayvanlar ile iletişimi harikadır. Mükemmel ikna ediciliği ile hayvanları kısmen kontrol edebilir. Şeytan Kral'ın 5 yardımcısın'dan beşincisidir ancak hiçbir savaşa gitme izni yoktur.

İBLİSLER: Şeytanlar'ın basit büyülü silahlı askerleridir. Sadece insan ve vampir öldürmeye kurulmuşlardır. Şeytanlar'dan başka kimseden emir almazlar.

BÖLÜM 2

ŞEYTANLAR'IN GEÇMİŞİ

  Gözlerimi açtığımda karşımda korkunç yaratıklar vardı. Duvarları, zemini ve tavanı kan kırmızıya boyanmış bir odada gibiydim. Sıcaktan göz bebeklerim yanıyor, göz kapaklarımı her kırptığım da
gözüme sürttüğünü hissediyordum.

Yerler'in bazı kısımlarından çıkan alevler kısa bir süre yanıyor sonra sönüyordu.
Daha sonra başka bir yerde tekrar yanıyordu. Ortamdaki is kokusu burnumu ve ciğerlerimi son derece rahatsız ediyordu. Gözlerimi tam olarak açtım. Karşımda ki o korkunç yaratıkların yüzünü tam olarak gördüğümde bir çığlık patlattım.

Çığlığımı duyan yaratıklar birbirlerine bakıp kahkaha attılar. Korkmuş olmamdan bu denli haz duyan sadist varlıklar da kimdi? Vücutları timsah derisi gibiydi. Sert ve sağlam gözüküyordu. Gözleri de tenleri gibi kan kırmızısıydı. Göz bebekleri bile. Tenlerinin bazı yerleri siyaha çalıyordu ancak genel olarak kırmızıydı. Oldukça uzun olan kalın ve pis siyah tırnakları vardı. *Bana göre toynak olsalar da.* Güldüklerinde dişlerini gördüm. Tıpkı bir kurtun dişleri gibiydi. Yaratıkları dikkatlice süzerken birden beynim olayı idrak etmemi sağladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki Ucun Arasında : Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin