1. '' Twoja Catra "

1.8K 72 59
                                    

ADORA

- Adora? - Glimmer weszła do mojego pokoju wraz z jakimś listem w ręce, albo mapą.. Posłałam jej tylko pytające spojrzenie i uniosłam brwi. - Ktoś napisał list dla Ciebie. - Podała mi kawałek papieru który szybko rozwinełam. Moim oczom ukazało się skośne, ale ładne pismo.

Cześć Adora..

Nie wiem czy za mną tęskniłaś przez dwa lata, czy zapomniałaś ale nie pisze tego listu by dostać odpowiedzi na te pytania. Chce Cię ostrzec przed Horde Prime'm który wznawia swoją "działalność" oraz w jakiś sposób się odrodził. Nie wiem jakie ma plany na Etherie, nie sądze że to coś dobrego więc się trzymaj wraz z swoimi przyjaciółmi, jak się dowiem czegoś jeszcze to napisze kolejny list. Uprzedam, nie jestem w Hordzie.

Twoja
Catra

- To list od Catry. - Szepnełam sama do siebie. - Ostrzega mnie, nas, przed Hordem Prime'm, chyba ma złe zamiary na Etherie. - Glimmer zbladła na moje słowa.

- Przecież go pokonaliśmy, jak to jest możliwe.. Skąd wiesz czy Catra nie kłamie!? - Spojrzałam na swoje dłonie.

- Glimmer, gdyby Catra miała złe zamiary, nie pomagałaby nam wcześniej lub sama by coś przeskrobała, dlaczego miałaby czekać na to aż dwa lata? - Księżniczka nad czymś się zastanawiała.

- Nie wiem Adora, jest cholernie źle. - Usiadła na łózku chowając twarz w dłoniach. Usiadłam obok przyjaciółki i przytuliłam.

- Hej, będzie dobrze. - Adora, sama wiesz, że nie będzie..

Istnieje nadzieja..
Prawda?

CATRA

- Mam nadzieje, że dostała ten list. - Odezwałam się do Meloga. Zwierze tylko spojrzało na mnie i dalej szło przed siebie. Szliśmy do Bright Moon, przecież Adory nie zostawie samej.

Głupia, już to zrobiłaś..

Ale miałam powody.

Opuściłam Rebelii ze względów na złe zamiary Glimmer, dziewczyna zaczęła mi grozić niewiadomo z jakich przyczyn. Myślałam, że od kiedy byliśmy na statku wszystko było okej, lecz się myliłam. Pamiętam to do dziś.

Dwa lata wstecz

- Cześć błyskotko. - Dziewczyna nie zareagowała, patrzyła na mnie jakbym chciała ją zabić.

Nie żebym nigdy nie próbowała

- Słuchaj Catra, zraniłaś wiele razy Adorę, wiele zniszczeń przyniosłaś, więc jeśli nie odejdziesz w ciągu tygodnia naślę na Ciebie kogoś kto się Tobą zajmie. - Doznałam szoku, chciałam zapytać dlaczego, co się stało, lecz ona wyszła.

Dalej nie próbowałam się zapytać o ten dzień, Glimmer unikała mnie jak mogła a jak już, udawała że jest wszystko okej. W gruncie rzeczy, odeszłam bez słowa.

Była to noc, poszłam do Adory, która jak zawsze nie spała, chociaż powiedzieć ostatnie dobranoc. Pamiętam do dziś jakie biło od niej ciepło, nie dziwie się dlaczego zaczęłam ją traktować jako kogoś więcej niż przyjaciółkę.

Zniknęłam na dwa lata, obeszłam wiele zakątków Etherii, stąd wiem o Lordzie Prime. Do Bright Moon będe szła jeszcze z jakieś dobre cztery godziny.

Idąc tak zastanawiałam się nad wieloma rzeczami..

Dlaczego nie postawiłam się Glimmer?

Dlaczego nie zostałam z Adorą?

Czy to przez to, że miała racje?

Przecież gdyby Adora mnie nie chciała, powiedziałaby mi to prosto w twarz, dlaczego tego nie zrobiła? Tyle pytań ale brak odpowiedzi..

GLIMMER

Cholera, Catra napisała list do Adory wtedy kiedy było już okej, dlaczego ona musi wszystko spierdolić. Nienawidze jej z całego serca..

Mam nadzieje, że nie przyjdzie do Bright Moon specjalnie dla Adory, by jej pomóc bo po jej kolejnym odejściu Adora zrobi gorsze rzeczy niż za pierwszym razem.

Kiedy Adora się dowiedziała, że Catra uciekła popadła w taką jakby depresje, codziennie siedziała w pokoju płacząc w poduszke, odmawiała jedzenia po prostu się niszczyła. Ostatecznie, bywają takie dni,lm gdzie Adora nadal wspomina Catrę ale ja i Bow staramy się aby to się nie zdarzało.

Z jednej strony to ja kazałam jej odejść..

Myślałam, że Adora będzie szczęśliwa, przecież Catra zrobiła tyle złego, ale przeoczyłam fakt, że na statku zaczęły znowu się dogadywać jak kiedyś. Byłam z jednej strony zazdrosna, że ktoś mu odbiera przyjaciółke a z drugiej.. No właśnie nic nie czułam. Fakt, uratowała mnie ale to nic nie zmienia, nie wynagradza to mi te lata w których chciała zabić Adorę niszcząc Brigt Moon.

Po prostu jej nienawidze.

-----------------------------------------------

Hej!
To moja pierwsza książka, jeszcze z catradory..
Mam nadzieje, że Wam się spodoba :D
Do napisania!!

19.06.2020
yannihet

𝑊𝐻𝐸𝑅𝐸 𝐼𝑆 𝐶𝐴𝑇𝑅𝐴? || Catradora Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz