27.Bölüm

4.2K 218 300
                                    

❌smuttur haberiniz ola ❌

İçeriye geçtiğimiz an belime sardığı kollarını daha da sıkmış ve beni kendine çekmişti.ayağindan destek alarak kapıyı kapattığında sıcak ve dolgun dudaklarını soğumuş dudaklarımla birleştirmiş ve bedenlerimizi geri geri götürmeye başlamıştı.hiçbir şekilde itiraz edemiyor hatta ona eşlik ediyordum.ilacın etkisi yeni baslamış olmalıydı.

Sırtım bir kapıya çarpınca nefes nefese benden ayrılmış ve kapıyı açıp başta beni iceri koymus ardından kendisi girip kapıyı kapatmış ve beni kapıyla arasina almıştı.saçlarımi kulağımın arkasına sıkıştırırken gözlerini gözlerimden çekmemis oldukça  kısık olan sesiyle konuşmaya başlamıştı

-"bugün olacaklardan sonra herşey değişecek "

Gozlerimi kapatıp inip kalkan göğsümü yatıştırmaya çalışıyordum

-"bugünlük asi kız ol "

Yavaşca boynuma yaklaşıp dudaklarını bastırmış ve kendine ait izler bırakmaya başlamıştı.nefesim kesiliyor ayakta duramıyordum.elini sol bacağımın altına koyup kaldırmış ve beline sarıp bedenini bedenime bastirarak daha fazla kapıya yaslanmamı sağlamıştı.ellerim ensesindeki ufak saç tutamlarına gidince kafasını boynumdan kaldırıp dudaklarıma dili ile yanagına baskı uygulayarak bakmıştı

-"nasıl her seferinde beni çılgına çevirmeyi başarıyorsun ahh~"

Dayanamayıp aralık olan dudaklarına dudaklarimi bastırmıs ve üst dudagını emmeye başlamiştim hafif gulümseyip alt dudağımi benim gibi emmeye başladığında sadece kendimden geçiyordum.dudaklarımizı ayırmadan yatağa doğru ilerlemişti dizime  kadar olan sweet'imi çıkartıp iç çamaşırimla kalmami saglamıştı.çıplak kalan vücuduma dudagını isırarak bakmış  ve beni yavaşca yatağa yatırıp  kendi kıyafetlerini de cıkarmiştı.sadece boxser'iyla kaldığında yanima uzanmış ve  dudaklarıni dudaklarıma bastırıp yavaş yavaş emmeye başlamıştı.eli kilodumun üzerinden kizlığıma gittiğinde sertçe okşamaya başlamıştı.zevkten dudagımın üzerindeki dudağını dişledigimde öpüşmesini hızlandırmiş kızliğımdaki elini çekip benim elimi boxser'ının içine koymuştu.

Penisini okşarken,göğsümü avuclayan eli sıkılaşıyordu.yerinden doğrulduğunda elimi çekmiş ve sırtımi hafif geriye cekmiştim.üzerimdeki yerini aldığında boxser'indan kabaran penisini bastırmaya başlamıştı.kendini yavaş yavaş sürterken dudakları çoktan boynumu sömürmeye baslamışti.

Ellerimi çıplak olan sirtına koymuş ve okşamaya baslamıştım.zevki en uçta tadarken aynı oranda yasadığım acı nefesimi,kalp atışımı hızlandırıyordu.

-"ahh~"

Dislerini boynuma gecirdiginde derince inliyordum.tırnaklarimı derisine geçirdiğimde daha fazla hızlaniyordu.gözlerim kararacak gibi oluyordu.uzerimden ayrılip baksırını çıkarttığında benim kilodumu da çıkartmiş ve penisini kızlığıma sürmeye başlamıştı.yavasca içime girdiğinde sesli bir şekilde inlemis çarşafı sıkmaya başlamıştım.

İnip kalkan bedenimi sakinleştiremiyor acı ve zevkle karışık iniltiler bırakıyordum .tekrardan yavaşca üzerime uzandığında gelgitlerini hızlandırmış bileklerimden tutup inlemelerimizi birbirine karıştırmıştı.kasıklarımızı her birleştirdiğinde çıkan ses beynimi bedenimi ele geçiriyordu.

-"çok iyisin ~ bebegim ah~"

Boşalmasına yakın yavaşlayıp dudaklarımı iştahla öpmeye başlamıştı.bileklerimi bıraktığında yanaklarından tutup sanki olabilecekmiş gibi daha fazla bastırmıştım dudaklarinı.nefes almak için ayrıldıgında belirgin olan köprücük kemiğime basta dişlerini ardından dudaklarını bastırmış ve morartana kadar öpmeye başlamıştı.

ĐØØMEĐ TØ  ŁØVE  +18 PARK JIMINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin