Önemli ❤️

1K 42 28
                                    

Şu an bu notu yazdığıma inanamıyorum...

Öhöm.

Çok sevgili okuyucularım, yazılan her kitap biraz bir diğerinden şeyler barındırır elbet. Okuduğunuz bir sahne size başka bir kitaptan şeyler çağrıştırabilir tabii ki... Bu gayet normal.

AMA LÜTFEN ARTIK HİKAYELERİMİ 4N1K İLE KIYASLAMAYI BIRAKIN.

Hem Punk's Sweetheart hem de bu hikayemde 4n1k benzetmesi görmekten kusacağım artık. Minnoş yorumlarınızı okuyup mutlu olurken bir anda bir 4n1k benzetmesi görüyorum ve hop tüm mutluluk uçup gidiyor.

Hayır Punk's Sweetheart'daki Oğuzhan'ın 4n1k'daki Oğuz ile bir alakası yok. Benzeyen tek yönü arkadaşına pislik yapması, bunu da dünyadaki gençlerin %80'inin yaptığına eminim.

Bu hikayenin de 4n1k ile bir alakası yok. Benzeyen tek yönü en yakın arkadaşından hoşlanan Harry. Bu konu da wattpad'de milyarlarca kere işlendi ve onlara bu kadar çok 4n1k benzetmesi geldiğinden şüpheliyim.

Lütfen, rica ediyorum, hatta yalvarırım bundan sonra 4n1k benzetmesi yapmayın çünkü cidden üzülüyorum artık. Çünkü yazarken 4n1k kitabı aklımın ucundan bile geçmiyor, daha çocukken okuduğum bir kitap, üzerine yüzlerce kitap okuyup bitirmişim. Kendim bir şeyler üretip yazmaya çalışırken gelip sürekli 4n1k benzetmesi yapmanız sahneyi özgün olmaktan çıkarıyor ve ben cidden üzülüyorum.

Bu notu da gelen 1-2 yorum üzerine yazmıyorum. Cidden çok fazla olmaya başladığı için yazıyorum. Umarım anlayışla karşılarsınız ❤️

Sizleri çok seviyorum 💜

ALL THE LOVE.


Every You Every Me || Larry five-shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin