V.

1.4K 56 6
                                    

,,Sakra, Bello! Víš jak to od nebe bylo nezodpovědné?! Mohlo se ti něco stát!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Sakra, Bello! Víš jak to od nebe bylo nezodpovědné?! Mohlo se ti něco stát!"

Uběhlo dalších pár dnů a Katherine bylo viditelně lépe, ale také měla i pár slabých chvil.

Také občas chodila do opuštěného domu Cullenových a pokoušela se dovolat Alice a Rosalie, ale samozřejmě, že nic.

,,Jedu dneska za Sethem. Volal mi, že mají před velkou písemkou a chce, abych mu ukázala jak se to počítá." Řekla Katherine, když si brala klíče.

,,Jasně. Tak se bavte." ,,Je to jen doučování, tati." Protočila Katherine očima. ,,Dobře." Řekl Charlie a zvedl ruce na náznak, že se vzdává.

,,Jo a pozdravuj Harryho a Sue." ,,Neboj se, budu. Vrátím se do devíti, ahoj." Katherine vyšla z domu, nastoupila do svého auta a jela k Sethovi.

Po cestě také přemýšlela nad tím, co jí a Belle řekl Charlie minulý den.
……………………

,,Tak jo, už to stačí." Řekl Charlie, když dvojčata stála u auta. ,,Co?" Zeptala se Bella. ,,Jedeš do Jacksonvillu. K mámě." Řekl Belle a Katherine byla trochu zaskočená.

Chtěl je snad nějak rozdělit?

,,Já nechci z Forks." Protestovala Bella. ,,Bello, on už se nevrátí. Ani Jasper, Katherine." ,,Já vím." ,,To není normální. Tohle chování opravdu je to příšerný. Já jsem rád, že se z toho Katherine dostala a chci, aby jsi se z toho dostala i ty. Opravdu mě to příšerně děsí a tvou mámu taky.

Zlato, já nechci, aby jsi jela, nebo Katherine. Nechci, ale odjeď, odjeď do Jacksonvillu. Najdi si nové přátele." Pokračoval Charlie.

,,Mám ráda své staré přátele." Řekla okamžitě Bella. ,,Vždyť už se s nimi nevýdáš." Protestoval Charlie.

,,Vídám. Zítra jdeme s Jessicou do města nakupovat." Řekla Bella a Katherine zvedla obočí. ,,Nesnášíš nakupování." Řekl Charlie.

,,Já potřebuju vypadnout s holkama a Katherine je pořád jen s klukama." Řekla Bella a Katherine se na ni trošku zamračila.

,,Dobře s holkama na nákupy." Řekl Charlie trošku váhavě. ,,Prima. Jeď. Něco si kup."
…………………

Katherine o tom přestala přemýšlet těsně před tím, než vystoupila.

Bylo zvláštní, že šla Bella nakupovat a ani to Katherine neřekla. Celou tu dobu si říkaly vše.

Nakonec jen zakroutila hlavou a vystoupila.

Zrovna, když chtěla zazvonit, otevřely se dveře a v nich stala Leah. Leah byla Sethova starší sestra a Katherine si s ní velmi rozuměla. Byla jedna z jejích nejlepších přátel.

Without my Major (Twilight Saga: Nový Měsíc)Kde žijí příběhy. Začni objevovat