,,Už tolikrát jsem ti řekla, že nechci žít ve světě, kde nejsi ty. Jestli mě tolik miluješ, proměníš mě."
Když se Katherine ráno probudila, byla překvapená, když Jasper zůstal celou dobu s ní.
,,Myslela jsem, že odejdeš." Řekla. ,,Už jsem nemohl odejít." Řekl jí a Katherine trošku usmála.
Vůbec se jí ještě nechtělo vstávat, takže se víc přitulila k Jasperovi a hlavu si položila na jeho hruď.
,,Pořád ho nosíš." Podotkl, když si všiml prstýnku na jejím prstě. ,,Chvíli jsem přestala, ale pak stačil jeden telefonát a znovu jsem si ho nasadila."
,,Omlouvám se za všechnu tu bolest, kterou jsem ti způsobil, za vše, co jsi musela protrpět." Začal, ale Katherine ho zastavila. ,,Už je to dávno. Po třech měsících jsem se začala bavit s jinými, abych aspoň chvíli nemyslela na tu bolest a po těch třech měsících jsem k vám domů chodila aspoň třikrát týdně.
Vždy jsem se zavřela v tvém pokoji, oblékla si tu košili a brečela nad tvou fotkou." Řekla Katherine. ,,Ale nebyla jsem na tom zas tak špatné, jako Bella." Dodala.
,,Smím se zeptat s kým jsi byla?" ,,Nenaštveš se?" ,,Záleží na tom, kdo to byl." ,,Emily, Sam a jeho smečka, Leah a většinou Seth." Řekla a Jasper naštvaně zavrčel.
,,Nebyl jsi tu a já nechtěla být sama." Řekla a podívala se mu do očí.
,,Jaspere, ty víš, že budu upírem, už se tomu nedá vyhnout." ,,Nechci pro tebe tento život, Katherine." ,,Buďto mě proměníš, nebo zemřu." Řekla vážně. ,,Tohle jsi chtěla včera řešit?" ,,Ano, přesně tohle. Už tolikrát jsem ti řekla, že nechci žít ve světě, kde nejsi ty. Jestli mě tolik miluješ, proměníš mě."
,,Miluju tě a chci s tebou být už navěky, jen se bojím, že toho budeš litovat." ,,Pokud budu s tebou, tak nebudu. Jaspere, na začátku jsem si prošla peklem, když jsi odešel. A když si zpět, už tě nenechám jen tak odejít." Zvýšila trochu hlas. ,,Myslíš, že bylo lehké, tě opustit? Nebylo, Katherine, ale udělal jsem to, abych ti nemohl ublížit." ,,Ale ublížil jsi mi."
,,Dneska odpoledne, pojedeme k nám. Bella tam bude taky, protože chce ostatním něco říct. Chtěla už včera večer, ale Edward jí to vymluvil." Povzdechl si. ,,Dobře." Přikývla. ,,Už bych měla jít vstávat, převléct se a jít na snídani. Uvidíme se ve dvě." Dodala Katherine a vstala.
Hodiny uběhly rychle a chvíli po druhé hodině, obě dvě sestry stály v obývacím pokoji Cullenových.
,,Všichni víte, co chceme. A víme, jak moc po vás chceme. Aby to bylo fér, napadá mě jen jedna možnost. Dát hlasovat." Začala Bella. ,,Ty nevíš o čem mluvíš." Řekl Edward, ale Bella ho zastavila. ,,Ššš. Sklapni."
ČTEŠ
Without my Major (Twilight Saga: Nový Měsíc)
FanfictionPokračování: My Major Jasper Whitlock Katherine si nikdy nemyslela že by se zamilovala do upíra. Ne protože se jich bála nebo je považovala za monstra, ale protože až do nedávná nevěděla o existenci upírů. O vlkodlacích věděla, ale ne moc. Ale stal...