,,Pro vás jen Katherine."
Projížděly ulicemi, které byly celé zaplněné lidmi v červených kápých.
,,Proč jsou v rudém." Zeptala se Bella a zajela si rukou do vlasů. ,,Festival svatého Marka. Připomínají si tím den vypuzení upírů z města." Odpověděla Alice a snažila se jet dál.
,,Je to dokonalá příležitost pro Edwarda a Jaspera. Volturiovi je nikdy nenechají udělat tak velký krok." Dodala Alice.
,,Máme pět minut." Naléhala Katherine. ,,Hele, Katherine, dýchej. Obě dvě." Řekla Alice.
Projížděly ulicemi, ale zastavila je policie.
Bella i Katherine okamžitě vystoupily, ale ještě se podívaly na Alice.
,,Alice?" ,,Kat, Bello, vy jste jediné, koho by tu nečekali. Edward si přečte mé myšlenky, bude si myslet, že lžu a uspíší to." ,,Ale kam máme jít?" ,,Budou pod kostelní věží. Běžte!"
Sestry se chytily za ruce, aby je dav nemohl rozdělit od sebe a rozběhly se tam.
Probíhaly kolem lidí v rudém a nakonec se zastavily před velkou kašnou. Dívaly se pod kostelní věž na Edwarda a Jaspera, kteří z ní vycházel a rozepínali si při tom košili, aby na sebe mohli nechat dopadat sluneční paprsky, aby se třpytily a ukázali všem na náměstí, co jsou.
,,Ne. Prosím." Řekla si Katherine. Popadla Bellu za ruku a táhla ji přes kašnu, aby se tam dostaly rychleji.
Doběhly tam tak tak a každá skočila kolem krku jednomu z bratrů, kterého milovali.
,,Jaspere." ,,Katherine?" ,,Prosím pojď ze slunce. Nesmíš tu být, nebo tě někdo uvidí. Prosím." Prosila Katherine a snažila se ho dostat do stínu, což se jí podařilo rychleji než Belle Edward.
,,Jaspere, prosím otevři oči a podívej se na mě." ,,Tohle je jen sen, že ano?" ,,Ne není. Jsem tady. Stojím tu přímo před tebou." Řekla a Jasper konečně otevřel oči.
,,Katherine. Ty jsi skutečně tady. Myslel jsem, že jsi mrtvá." ,,Jsem tady a naživu." Usmála se a nechala Jaspera, aby jí utřel slzy, o kterých ani nevěděla.
,,Je mi to tak líto." ,,To nic. Jsem tady a s tebou." ,,Tolik toho lituju." ,,Já vím a odpouštím ti. Miluju tě." Řekla a Jasper ji konečně po dlouhé době pořádně políbil.
Po chvíli se odtáhla, protože jí došel kyslík, ale stále zůstala blízko něj.
,,Nezměnila jsi se." ,,Za to ty vypadáš jako zombie a nechal jsi si narůst delší vlasy." ,,Mám si to znovu nechat zkrátit, madam." ,,Ne. Líbí se mi to." Usmála se a dala mu další malou pusu.
ČTEŠ
Without my Major (Twilight Saga: Nový Měsíc)
Fiksi PenggemarPokračování: My Major Jasper Whitlock Katherine si nikdy nemyslela že by se zamilovala do upíra. Ne protože se jich bála nebo je považovala za monstra, ale protože až do nedávná nevěděla o existenci upírů. O vlkodlacích věděla, ale ne moc. Ale stal...