အပိုင္း ၆

10.3K 917 20
                                    

[Zawgyi]

"ငါကနင္မယံုျကည္သင့္တဲ့သူဆိုရင္ေကာ.."

"မျဖစ္နိုင္ဘူးးးငါအျပည့္အဝယံုတယ္"

"မဟုတ္ဘူးးးးးနင္ငါ့အေျကာင္းမသိေသးတာေတြ.. အမ်ားျကီးရွိေသးတယ္..."

"ငါမသိတာဘာရွိေသးလို႔လဲ...ဘာမွမရွိဘူးး အဓိက က မင္းငါ့ကိုခ်စ္ေနဖို႔ပဲ..."

"..."

"အိုေခ...ငါအတင္းမေတာင္းဆိုဘူး... မင္းငါ့အနားရွိေနေပးရင္အဆင္ေျပျပီ"

'မျဖစ္ဘူး Yibo မင္းဒီလိုေတြလုပ္ေနရင္ ငါမင္းကို ခ်စ္မိသြားလိမ့္မယ္ ေက်းဇူးျပဳျပီး အဲ့လိုေတြမလုပ္ပါနဲ႔လား ငါလိမ္ေနတာမင္းသိရင္ေကာ အခုလိုခ်စ္တယ္ေျပာအံုးမွာလား...'

"နားလိုက္အံုး...မနက္ျဖန္လာေခၚမယ္..."

"အင္းး"
..
...

"နင္ေျပာေတာ့ရုပ္ရွင္ျကည့္မွာဆို.."

"ဟုတ္တယ္ေလ...ရုပ္ရွင္ခ်ိန္ကလိုေသးတယ္ မင္းကိုဝယ္ေပးစရာေတြရွိလို႔ ျကိုေခၚလာတာ.."

"ငါ...ငါဘာမွမလိုဘူး...ဝယ္ေပးစရာလည္းမလိုဘူး.."

"မရဘူးးမင္းကအျမဲတမ္းးေဘာင္းဘီနဲ႔ ပံုတံုးတံုး အက်ႌေတြပဲဝတ္ဝတ္ေနတာ ငါသေဘာမက်ဘူး "

"ငါဒီလိုဝတ္ရတာပဲသေဘာက်တယ္...မလိုပါဘူး.."

"ငါ့ပိုက္ဆံနဲ႔ငါဝယ္တာပဲ...ငါ့ဘာသာဆံုးျဖတ္မယ္"

'ေရာ္...ဒီေကာင္ေလးနဲ႔ေတာ့...ခက္ပီ...အခုလိုဝတ္ေနရတာကိုက စိတ္က်ဥ္းက်ပ္ေနပါတယ္ဆို..'

"လာခဲ့...ဟိုဆိုင္က စကပ္ေလးေတြလွတယ္ မင္းဝတ္လိုက္ရင္အရမ္းလွမွာ.."

'ဘာ...စ..စကပ္...'

"ဟမ္....မ..လိုဘူးးးငါစကပ္မဝတ္ဘူးးး"

"မရဘူးးးငါဝယ္တာဝတ္ကိုဝတ္ရမယ္.."

"မဝတ္ဘူးဆို..."

"မရဘူးးးလာခဲ့...ဒီေန႔မင္းလွလွေလးဝတ္ကိုဝတ္ရမယ္"

'ေသေတာ့မွာပဲ...ဘယ္လိုမွလည္းေျပာမရပါလား..'

"ဒီမွာ...သူ႔အတြက္ အလွဆံုးဝတ္စံုကိုေပးဝတ္လိုက္.."

"ခ်စ္သူထင္တယ္...ကိုလူေခ်ာေလးက ဒီလို LCD ေကာင္မေလးကို ဘယ္လိုသေဘာက်တာလဲ... အကိတ္ေခတ္ျကီးထဲမွာ.."

Something Wrong (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora