Питието

68 5 9
                                    

Както се разбрахме, Доминик щеше да ме потърси, когато е време за другата ми мисия. Но не очаквах буквално да не ме потърси през цялото това време. Не се бяхме виждали, нито чували по телефона от както убих онзи французин. Започнах да свиквам с мисълта, че съм извършвал убийства. Не знам как успявах да спя през нощта с тези спомени в главата ми, но успявах.

- Скучно ми е! - измрънка Шелдън и се пльосна на празното място до мен.

Погледнах го и опрях главата си на облегалката на дивана. Винаги му е скучно.

- Да излезем довечера? - предложих, въпреки че бях изморен. Чакането за нова мисия ме натоварваше и се нуждаех от разпускане. Няколко питиета нямаше да навредят на ситуацията ми.

Приятелят ми ме погледна очудено след като чу какво казах. По принцип не бях от хората, които купонясват всяка вечер, въпреки че често с екипа си спретвахме "събиранка". И въпреки умората, която усещах и ме караше да си затварям очите, наистина имах нужда от малко алкохол. Разбрахме се да излезем късно вечерта заедно с Кортни. Джейкъб още нямаше годините и не ни се занимаваше с него, а другите бяха заети. Реших да се прибера и да поспя няколко часа преди да излезем.

▌│█║▌║▌║ . ║▌║▌║█│▌

Намирах се вкъщи на мекото легло и тъкмо заспивах. Клепачите ми натежаха и очите ми се затвориха. Чувах звуците отвън, но съзнанието ми беше на друго място, затова, когато чух звъненето на телефона си, помислих, че сънувам.

Подскочих леко, събуждайки се напълно и се огледах за мобилното си устройство. На пипах го някъде до себе си и вдигнах без да поглеждам кой ме търси.

- Хей Гавин! - поздрави ме човекът от другата страна и отдръпнах телефона от ухото си, поглеждайки към екрана. Непознат номер. Отново допрях устройството до ухото си и потърках очите си.

- Кой? - попитах сънено.

- Не ме ли позна? - попита ме той. Очевидно не!

- Хах, аз съм Флечър! - а, чудесно! Този досадник.

- Какво? - попитах раздразнено и не се опитах да го скрия.

- Искаш ли да излезем?

- Пич, на среща ли ме каниш? - попитах го и се изправих бавно от леглото. Какво иска от мен?

sociopath Where stories live. Discover now