Vlažnim usnama klizne niz moju bradu, šakom mi povlači strastveno kosu i jezikom se spušta niz osetljuvu kožu vrata. Moje su ruke u njegovoj mekoj, još uvek vlažnoj kosi, klizaju kroz nju, priljubljuju mu usne čvršće na moju kožu. Jezik kojim draška moj vrat smenju zubi kojima naizmenično gricka i sisa kožu ispod koje bilo udara. Bradom me bocka. Pomičem se bliže njemu, grlo mi napuštaju tihi uzdasi zadovoljstva dok njegove usne vode ljubav ponovo umršene sa mojima. Jezikom miluje moj, sočnim poljubcem ostavlja trajni, erotičan, omamljujući utisak na mene. Njegove sočne, zahtevne usne i njihov ukus moj mozak pretvaraju u kašu. Njegov miris me opija... Nabujala požuda čini me marionetom kojom njegove snažne ruke upravljaju...
"Pravimo glupost..." Zadihano govorim nakon što se odmaknem od njegovih usana. Pogledom ne napuštam njegove pune usne, ljubim ih pogledom. "Pravimo samo takvu glupost."
"Želiš li da stvarno napravimo glupost?" Promuklim, glasom punim požude upita. U tamnim očima mu plamti vatra, a njegove krupne, hrapave šake opet su na mom licu. "Jer, doktorka, ja želim." Govori nad mojim usnama zatim, nežno, jedva osetno jezikom pomilije moje rastvorene usne, prvo gornju, donjoj se posveti duže. Lagano je zasisa, nategne zubima. Odmahujem glavom, a usne spremno rastvaram dopuštajući njegovom jeziku da uroni unutra. Prostenjem i izvijam kičmu kada mu dlanovi obuhvati moju zadnjicu i podiže me, smešta sebi u krilo. Opkoračim ga, ruke mu obavijam oko vrata u potpunosti obuzeta strasti. Ne marim za vreme, za mesto. Važan mi je jedino ovaj tren sa njim.
Grešim sa toliko žara.
"Bojane..." Prostenjem njegovo ime i jače me pritisne na svoju napetu kitu. Utroba mi podrhtava, dok plamen strasti sve jače gori. Prekidam poljubac, neznatno se odmičem od njega. Tek toliko da mu oči pogledam. "Želim. Prvi put u životu ja želim da uradim nešto progrešno."
Široki osmeh ukrasi njegovo lepo lice, dok mu oči ispod dugih tepavica čini mi se postaju još tamnije.
"Razumem." Promrsi, oslobađajući me svog strastvenog stiska. Ustajemo istovremeno i dok rukom posežem za njim do nas dopire kombinacija dva glasa i momentalno nas rasanjuje. Odmiče se od mene dovoljno da niko ne posumnja da smo se koji sekund ranije ljubili. Kada bi nas izbliza pogledao sve bi bilo jasno. Okrećem se i saginjem kako bih uzela tacnu, Bojanom pogled sve vreme osećam. Dok sa tacnom u rukama odlazim ka kući, osvrnem se preko ramena, ispali pramenovi kose me zagolicaju po obrazu.
"Ne mislim da je pogrešno, samo da je pogrešan trenutak." Ne sačekam njegovu reakciju, već bežim unutra.
***
I dalje sam sama kod kuće, sunce je odavno zašlo a na terasi je debeli hlad.
U rukama mi je knjiga, na čijoj sam 132. stranici još uvek. Njenu sam radnju zaboravila. Moj dan mi je trenutno interesantniji.Jagodicama desnog palca dodirujem svoje usne na kojima još uvek osećam dodir njegovih. Sa toliko strasti me niko poljubio nije. Sa toliko želje nikada uzvratila nisam. Jedan poljubac me niti jednom u životu napalio nije. Zbog njegovih sam lascivnih poljubaca poželela da idem do kraja.
YOU ARE READING
Vrelo leto 🔚
RomanceJedna neprikladna avantura. Glorija prihvati predlog svog verenika da odmor od mesec dana provedu kod njegovih roditelja na selu, ne sluteći da će joj tlo već prvog dana biti uzmrdano, da će se potresi nastaviti sve dok joj život ne okrenu naopačke...