KHUNDARR KUŞATMASI

12 14 29
                                    


Güneş, büyük beyaz bulutların arasından, yeni ıslanmış olan toprağı ısıtmak için kendini gösteriyordu. Toprak, nefis bir şekilde kokusunu etrafa yayarken, ağaçların yaprakları rüzgar esintiyle dans ediyordu. Ağaçlar, birbiriyle arkadaş olmuş gibi sırayla dallarını eğip büküyordu.

Ağaç diplerinde papatyalar, başını eğer gibi sallanırken, aralarında dolaşan kedi ve kirpiler birbirlerinden habersiz etrafı izliyordu. Toprak çimenle kaplı ve ıslaktı. Kuruması için Güneş bastırıyordu, hayvanlar doğayı içlerine çekiyordu.Askerler bile adeta bu güzel ülkede savaşıp bu güzelliği kaybetmek istemiyordu...

Sonunda kaleye vardılar ve atlardan inip saldırıya geçtiler şu durumda sadece okçular ve arbaletçiler  işlev görüyor kılıçlı piyade askerler arkada  kalkanlarının arkasına geçmiş kuşatma merdiveninin inşa edilmesini bekliyorlardı. 

Sonunda  kuşatma merdiveni inşa edildi ve kaleye doğru hareket haline geçti kaleye dayandığında ise içeri akın akın askerler girmeye başladı. KONT JOE 'da en arkada savaşı yönetiyordu. Kuşatmada ilk grup kırıldı ikinci grup ise kalenin içinden saniyesinde korkusuzca dışarı fırlamışlardı.

İşin kötü tarafı kaledeki asker sayısı bilinmiyordu ve bu iş KONT'u korkutmaya başlamıştı

Bu döngü hep devam etti askerler savaştı SWAD askerleri bitince kaleden fışkırıyorlardı iki tarafta çok uzun süre savaştı ve sayısını hatırlayamadığım grup da bitince içerİden asker çıkmamıştı. Bu bir tuzak mıydı ya da askerleri gerçekten tükenmiş miydi içeri giren bir grup asker içerinin boş kaldığını görünce kalenin merkezine gidip kalan son direnci kırmaya gittiler. North'ların askerlerininin sayısının azalmasına karşın son direnci kırmaya JOE da geldi.

 Son direnç de kırılmıştı sağ kalan insanlar zaferi kutlarken kalenin tepesinde Kurt amblemli NORTH bayrağı dalgalanmaya başlanmıştı 

Kuşatma kazanılmış tüm askerler sevinçten ağlayacak duruma gelmişti,

-                                                 ZAFER TAM MANASIYLA NORTH KRALLIĞININDI-

DEVAM EDECEK...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WAR OF KİNGDOMSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin