7.

287 6 5
                                    

De volgende dag
Pov Maddy
*TEEEEEEEEEERRRRRRRIIIIIIIIIINNNNNNNNNGGGGGGG*
De deurbel gaat, voor als je het nog niet door had...

"J-Jongens de deurbel gaat!" roep ik naar beneden. Ik hoor gestommel en meerdere mensen klagen. Ik loop naar beneden en ik schiet in de lach. Het ziet er hilarisch uit!

Pov Niall
Ik sta naast Maddy en wat we zien is ge-wel-dig! Ik zal het even uitleggen.

We zaten in de keuken melig te zijn toen Maddy riep dat de deurbel ging. Owh shit de deur moet ook nog open.

Ik loop snel naar de deur en open hem.

"Kom binnen!" zeg ik en ik begeleid ze naar de woonkamer. "Ga maar even zitten. Ik haal de rest even op." Met dat verlaat ik de woonkamer.

Nu weer verder.. waar was ik ook alweer. Owh ja! Bij het leuke stuk.

Iedereen behalve ik wilde open doen dus stond de rest op. Toen renden ze naar de deur die naar de hal gaat. Tsja dat gaat niet goed als je met z'n vieren tegelijkertijd door een deur wil. Dus nu zitten ze vast.. het ziet echt echt heel mooi uit.

"Louis, je wortels liggen in de woonkamer." begin ik snel. "Zayn, Perrie zit in de woonkamer!" Mooi die is ook weg. "Harry, Norah appte je net." Nu is iedereen los en lopen we naar de woonkamer.

"He! Norah appte me helemaal niet." zegt Harry. Ik zucht en rol met mijn ogen.

"Had je nog vast willen zitten dan?" vraag ik lachend. Hij schudt zijn hoofd beschaamd. Maddy komt aanlopen. Ze schrikt van Little Mix.

"H-hallo." zegt ze verbaasd en verlegen.

"Hey, je hoeft niet verlegen te zijn!" zegt Perrie. "Kom dan gaan we naar je tantes toe." vervolgt ze.

"Mag ik je hand vasthouden?" vraagt Maddy. Perrie knikt blij.

Pov Maddy
"Mag ik je hand vasthouden?" vraag ik aan Perrie. Meteen na de woorden mijn mond uitgevlogen zijn wil ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Natuurlijk wil ze dat niet. Opeens pakt ze mijn hand voorzichtig vast. Ze loopt met me naar een van de meiden.

"Dit is Leigh-Anne." zegt Perrie. Ik geef haar een korte knuffel. Daarna lopen we verder. "Dit is Jesy." en zo gaan we door naar Jade.

"Mag ik jullie tante noemen?" vraag ik. Ik zie alle meiden knikken. Zelfs Perrie. "Perrie, mag ik jou mama noemen?" vervolg ik. Perrie knikt blij. Ze loopt naar me toe en geeft me een knuffel.

"Papa Louis, mag ik bij je op schoot?" vraag ik ook. Louis knikt en tilt me op zijn schoot. Ik leun tegen zijn borstkas aan en hij haalt zijn handen door mijn haar. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.

Pov Louis
Ik haal mijn handen door Maddy haar haar en ik voel haar ademhaling naar beneden gaan. Waarschijnlijk slaapt ze. De blikken van de meiden bevestigen mijn vermoeden. Ik til Maddy op en loop met haar naar de lege bank. Ik ga liggen en leg haar op me neer. Ik leg mijn armen over haar heen en val langzaamaan in slaap.

A/N: ik weet dat het een kort hoofdstukje is...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 02, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Adopted by 1D!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu