"Ssshhhttt, wat is er meid?" vroeg Elizabeth en ze probeerde me te knuffelen maar ik schoof weg. (A/N Poor Elizabeth) "Ga maar slapen, de jongens slapen in de kamer naast en tegenover je." Snappen ze nou niet dat ik bang van hun ben?? Ik knik en ze gaan weer weg. Ik pak mijn deken en kussen en loop naar de vensterbank. Ik leg alles lekker neer en ga er op liggen (A/N het is een brede vensterbank).
POV Liam
Ik dacht na over wat net gebeurde. Het leek wel alsof... alsof ze bang was voor ons. Ik liep naar mijn kamer en probeerde een beetje te slapen maar ik bleef maar denken aan haar angstige gezicht. Ik hoop dat ze later bijdraait. Ik hou nu al zo veel van Maddy, het lijkt alsof ik haar al vanaf haar geboorte ken. Dat is natuurlijk niet zo maar ja. Ik wil haar niet meer kwijt. Langzaamaan viel ik in slaap wetende dat, omdat ik in de kamer naast haar slaap, ze veilig is.POV Niall
Ik werd wakker en wilde Maddy wakker maken. Ik liep naar haar kamer maar draaide me halverwege om. Ik liep naar Zayn zijn kamer. Ik pakte een beker water en gooide dat over hem heen. "WAT DO-""SSST kop dicht!" Fluister-schreeuwde ik. "Sta op, ik wek de rest. Wacht zo voor mijn deur." Zayn knikte en ik liep naar Harry. "Harreh wakker worden!! Als je wakker bent naar mijn deur lopen en daar wachten op mij en de rest!" Ik liep door naar Louis en zei "Louis, sorry maar ik heb je wortels opgegeten." Hij werd meteen wakker en keek mij boos aan. Ik begon te lachen en hij zei: "Je hebt ze niet opgegeten he?" Ik knikte en herhaalde de info die ik Harry en Zayn al gegeven had. Ik rende door naar Liam. "Liam wakey wakey!" Ik herhaalde alles toen hij wakker genoeg was om het op te slaan. Ik liep weer door naar mijn kamer waar Louis en Harry al stonden. We wachtten op de rest en toen die er (eindelijk) waren gingen we naar Maddy haar kamer. Ik opende de deur en we liepen naar het immense bed en zagen er niemand liggen. Louis en Liam keken verdrietig uit. Toen zagen we haar in de vensterbank liggen.
POV Maddy
Ik hoorde wat gestommel in de verte maar ik bleef slapen. De vensterbank lag wel lekker. Ik hoorde wat mensen praten en meteen schoot ik wakker. Ik kroop naar het hoekje van de vensterbank en bekeek iedereen. Ik zag een poster hangen met hun en hun namen er op. Oke blondie was dus Niall, Bretels was Lous, Bandana was Harry, Zwartje was Zayn en die ander was Liam. Weet ik dat ook weer! Blondie zijn maag gromde en iedereen moest lachen. Elizabeth kwam de kamer binnen en gaf me een knuffel die ik deze keer WEL in ontvangst nam.