PART 3

762 77 7
                                    

Abb tak aapne dekha

Hamne aur ache se jaana sana ko unki life ko unki problems ko aur unki life ki insecurities ko ...sana ke akelepan ko bhi kiya hamne notice ...sana ur aunt jenny ki bonding bhi hame bohot pyaari ...sidharth ko kiya hamare readers ne miss ...sana ki lanuage se hai kuch loggo ko issue ..unka writer ka bas yahi kehna hai ki trust your writer ...

abb aage
sana and aunt jenny were sitting and talking ...they were really enjoying each others company ...like they say two alone hearts feeling that someone is there for them ...they were really happy after long time ..

sidharth came there as it was his time to take care of the caffe and saw sana with Aunt so he got a bit tensed ...

sid- AUNT JENNY ...IS SHE TROUBLING YOU AGAIN (without even listening to her answer)..WHATS YOUR PROBLEM ...HA WHY ARE YOU TROUBLING AUNTY ...WE TOLD YOU NA WE HAVE NOTHING TO GIVE YOU ...STILL YOU ARE HERE ..WHATEVER YOU NEED COME TO MY OFFICE TOMORROW AND TAKE IT PLEASE STOP TROUBLING HER ...

he was about to hold her elbow to send her out but aunt held his arm

AUNT- WHATS THE PROBLEM MEN ...BOLE JA RAHA HAI NOT EVEN LISTENING TO ME...

sidharth keeps his down ...

AUNT- KHABARDAAR MERI BACHI KO KUCH BOLA TO ...USNE MUJHE TROUBLE NAHI KIYA BILKULL ...INFACT SHE IS THE BEST DAUGHTER ...KITTI ACHI BAATEN KARTI HAI YEH ...TERI TARAH NAHI HAI ...HUH SAY SORRY TO HER ...

sidharth was still looking down regretting his behavior

SANA was now shattered ...she was feeling bad ...although usse kabhi aise feel nahi hita ...because she is stone strong aur usne loggo ki baatein dil pe lena bohot pehle chod diya tha ... but pata nahi kyu sidharth's words were shooting daggers in her heart ...

SIDHARTH BEING GUILTY SAID ...I AM SORRY FOR MY BEHAVIOR TOWARDS YOU ..I AM SORRY I MISUNDERSTOOD YOU ...

SANA- voh apan chalti hai abb ...sorry agar tumhe bura laagga to ..

SID tried to stop her but she left ..

AUNT- RULA DIYA NA MERI BACCHI KO ..

SID(ALREADY GUILTY BUT TRYING TO DIVERT THE TOPIC)- VESE YEH SAB KESE HUA ..AUR VO APKI BETI KABSE BANN GAYI ..

AUNT JENNY TOLD HER EVERYTHING AND THIS MADE SID MORE GUILTY AND HE WAS JUST CURSING HIMSELF FOR WHAT HE DID ...

AUNT- ACHA SUN ..KAL I AM GOING TO THE GRAVE YARD ..YOU KNOW NA KAL PETER KA DEATH ANNIVERSARY HAI...SO KAL CAFE DEKH LEGA ..KAL KOI IMP MEETING TO NAHI HAI ..

SID- AUNTY MEETING HAI MORNING MEI FOREIGN DELEGATES ARAHE HAI CANT CANCEL ...

AUNT(STRESS FULLY)- OH NO !NOW WHAT WILL HAPPEN ... NEVER KEPT MY CAFE CLOSED ....I DON'T KNOW WHAT TO DO NOW ..

SID-UMM...I WILL DELAY MY MEETING THEN ...ZYADA SE ZYADA I WILL LOOSE A DEAL ...AUR KYA ...YOUR CAFE IS IMPORTANT FOR ME AUNTY ITTA YO I CAN DO ...

AUNT- NO NO MEN ..I KNOW HOW IMPORTANT THAT DEAL IS FOR YOU ...KUCH AUR SOCHTE HAI ...

suddenly sana came as she forgot her mobile phone that time. .

SANA(NERVOUSLY)- vo apan apna phone bhool gayi thi ....she picks her phone and was about to move ...

Suddenly aunt stopped her ...

AUNT- SANA ...EK KAAM KAREGI BETA MERA ...

SANA- BOLO NA AUNTY ..APAN APKE LIYE KUCH BHI KAREGA ...JAAN BHI HAZIR HAI ...

AUNT- ARE MERA BACHA ...VO KYA HAI NA KI KAL PETER HAI NA HAMARA LATE HUSBAND USKA DEATH ANNIVERSARY HAI ...SO MUJHE USKE GRAVEYARD PE JANA HAI ...AUR SID KA IMP MEETING HAI ...TO KAL SUBAH CAFE SAMBHAL LEGI ?..

SANA- APUN ...MERA MATLAB HAI KI APAN KO TO AISA KOI EXPERIENCE NAHI HAI ...KABHI SAMBHALA NAHI HAI ..

SID- ITS A MATTER OF JUST TWO HOURS USKE BAAD I WILL COME ...

AUNT- PLEASE SANA ... PLEASE ...

SANA- ARRE AUNTY AAP PLS MAT BOLO AYEGI APAN KAL ...KAREGI NA ... CHINTA MAT KARRO.

SANA Turned towards sid ...

AAP NA PLEASE THODA HINDI MEI BAAT KARLIYA KARRO ...AAPKI KHITTAR PITTAR NA APUN KO SAMAJH MEI NAHI AATI HAI ...

SHE WENT

AND SID CHUCKLED ....

TO BE CONTINUED ....

PRECAP - sidnaaz sambhaloying cafe ....

AMOUR IN THE COFFEE SHOP💞Where stories live. Discover now