1

4.3K 189 63
                                    

Eren-normálně
Levi-tučně
Ostatní-kurzívou

Sedím v lavici a čekám až zazvoní. Včera nám třídní oznámila že jedeme na školní výlet do Thejska na dva týdny. No za mě je to zpíš taková prodloužená škola v přírodě, ikdyž pochybuju že budeme spát v lese. Konečně zazvoní a my můžeme jít domů. Konečně. Je pátek a v pondělí jedeme.

V pondělí

Výkend uběhl rychle, ale byl nudnej, tak proč ho popisovat? Už sedíme v autobude a vyrážíme na letiště. ,,Tak co Erene? Těšíš se?" Zeptá se nadčeně Armin. ,,Jo těším, fakt strašně moc. Ale...Mrzí mě že Mikasa nejede." Řeknu smutně.

V autobuse jsme dělali (jak jinak) pěknej bordel. Učitelka poznamenala že příště s náma už nikam nejede. Teť sedíme v letadle a všichni se modlí ať to snáma nespadne.

Jsem v hotelu a nudím se. Co tu mám proboha dělat? Ještě ke všemu mi oznámili že do našeho hotelu přijedou ňácí spratci na 14 dní. No super. ,,Emm Levi? Je ti něco?" Zeptá se mě to tlustý obočí. ,,Jasně že děje. Vdiť v tomhle hotelu s náma budou ňácí spradci. Víš co to znamená?! Furt křik, rachot, bordel! Bože já asi chcípnu! Ještě tu máme dřepět 14 dní!" Řvu. Jsem fakt nasraný.

,,Jen klid Levi. Ňák to zvládnem, no a když tak si budeme stěžovat. No..." Řekne. ,,Stěžovat?! To to si piš že si budu stěžovat! A ne jen to! Jestli mě někdo nasere tak jsem schopen ho osobně zmlátit!" Vybuchnu. ,,Ježiš v kludu Levi. Hlavně se uklidni." Řekl.

Dojeli, no spíš doletěli, jsme už konečně na místo. Opět jsme nasedli do autobusu a ten nás odvezl až k hotelu. ,,Bože ten je krásný." Řeknu. ,,Krásný? Nádherný." Řekl Armin. Pak jme šly do vnitř a tam vše učitelka opatřila. Pak nás vyvedla do pátého patra a rozdělila nám pokoje. Byli jsme na pokoji po dvou a samozřejmě jsem byl s Arminem.

Školní výlet/ ERERIKde žijí příběhy. Začni objevovat