Ráno se probudím a hned se podívám kolik je. Sakra je půl osmý a mám tam bejt v osm. Rychle se vysprchuju a najím, pak i vezmu vše potřebné a zamknu barák. Pak se vydám směj Leviho vila.
Když tam dojdu tak zavahám. ,,Mám tam jít nebo ne?" Ptám se. Najednou se otevřou dveře a já leknutím spadnu na Leviho. ,,Ups pardon." Řeknu. On se jen usměje a řekl že mám jít dál. ,,Na tohle si obleč jo a kdyby se ti nechtěl dělat striptýz předemnou tak támhle je první koupelna." Řekne a hodí po mě šaty. Já se seberu a odcupitám do koupelny. Tak se převlíknu a chci se vrátit ale když jsem se otočil tak tam stál Levi. To mě jako pozoroval celou dobu nebo co ?
Usmíval se od ucha k uchu a mě to začalo štvát. ,,Hele nechtěl byste mi ukázat co mám dělat?" Zeptám se naštvaně. On se za mnou rozejde. Když úplně chytne mi tvář a štípne mě do ní. ,,Tak jo. Pojď zamnou. No ale kdyby se ti chtělo vydělávat o něco víc tak mám pro tebe zajímavější práci." Ušklíbne se. Vím co tím myslel, nejsem blbej. ,,Já nejsem žádná štětka pardon." Řeknu.
Ach jo, s ním to bude těžký. Ale tak co? Mám rád nedobytný. ,,Tak jo, takže jako první utřeš prach na stole, potom ho utřeš v celém obýváku, pak vysaješ a uvaříš jídlo a pak dáš věci do pračky a do myčky. Toť vše." Řeknu. On se rozejde pro hadr a začne utírat stůl. Samozřejmě mu de vydět pod obleček. Pohladím mu tu jeho sexy prdelku a ušklíbnu se.
Když všechno dodělá, no teda jakoby že tu první část, tak uvaří oběd. Asi dělá špagety nebo co. Nandá mi jídlo a sedne si na linku. Pustím se do jídla.
Tak snad se kapitola líbila. Vím že je to po delší době ale pokusím se je o prázdninách vydávat častěji😉❤
ČTEŠ
Školní výlet/ ERERI
FantasiEren Jeager studuje střední uměleckou školu. Moc rád kreslí a je velmi šikovnej. Bydlí v Japonském Tokiu. Jednou jeho třída jela na školní výlet do Thajska. V Thajsku se nacházel i Levi Ackerman. Levi Ackerman vlastní velmi úspěšnou firmu a v Thajs...