10

2K 128 8
                                    

Ráno se probudím u Leviho v náruči. Opatrně se zvednu a dojdu do kuchyně něco uvařit. ,,Hmmm co bych tak mohl udělat?" Zeptám se sám sebe. Nakonec jsem se rozhodl pro waffle.

Potom co jsem je dodělal jsem je polil javorovím sirupem a odnesl je nahoru. Otevřu dvěře a uvidím Leviho kterej očividně panikaří a opakuje furt 'Kurva'. ,,Emm Pane? Jste v pořádku,děje se něco?" Zeptám se. On se na mě urychleně podívá a usmějese.

,,Aaaaa Erenku, tak ty jsi tady. Už jsem se lekl že jsi utekl." Řeknu. Uvidím tác se snídaní. Tak že dělal snídani, ach prdelka moje malá. ,,No jo, jsem tady. Nechápu proč bych měl utíkat." Řekne a posadí se. Podá mi jídlo. ,,Děkuju." Řeknu a pozoruju ho jak jí. Seberu mu vidličku z ruky a sám ho začnu krmit. Sice ze začátku moc nechápal ale pak už jedl normálně.

Když jsme se najedli tak vzal talíře a odešel do kuchyně. Já přemýšlel co budeme dělat. ,,Hmmm žebychom někam třeba jeli.? Třeba do akvaparku? Jooo to bude super." Řeknu si. Ech bože já se chovám jak malí dítě. Sejdu dolů po schodech a uvidím Erena v normálním oblečením. Zamračím se. Přejdu k němu a otočím ho čelek k sobě. ,,Hele kde máš uniformu?" Zeptám se.

,,No já-já myslel že-" Přeruší mě. ,,Žádné výmluvy koukej si to oblíct." Řekne. Tak se teda seberu a odejdu se převlíct. Když se převlíknu tak mi klasicki jako každej den dá práci kterou musím do dneška stihnout. Akorát dnes jí bylo o polovinu míň než obvykle.

Školní výlet/ ERERIKde žijí příběhy. Začni objevovat