2

2.6K 175 61
                                    

Ráno se vzbudím a zjistím že je Teprve půl sedmé a už mi slunce griluje záda. Bože hooorkoooo. ,,Hej Armine vstávej. Děléééj." Řenu Arminovi. Ten bez komentáře vztane a začne se převlíkat. Taky tak udělám.

Když už jme byli připravení a učitelka si ověřa že jsme všichni tak jsme šli na snídani. Plus snídaně obědy a večeře sme měli v ceně hotelu. Když už si všichni nabrali jídlo tak se posadili. Já jsem si sedl s Arminem. Samozřejmě. Celou dobu jsem na sobě cítil pohledy. Bylo to divný, kdo by se koukal tady na mě?

Když jsem konečně vstal tak mě Erwin dlouho přemlouval abych šel na snídani. Po půl hodině sem to vzdal a žel s Erwinem na snídani. Když jsme se posadili poznal jsem že ti co tu sedí jsou ti spradci. Ale jeden mě zaujal. Hnědé vlasy, vypracovaná štíhlá postava, krásná bílá pleť. Ani ta jeho prdel nebyla špatná. Co mě ale zaujalo byli ty oči. Krásné dva obrovské smaragdy.

Když zmerčil že na něj koukám tak zčervenal. Awww, vypadá jako růžička.
,,Hele Erwine, nevíš kdo to je?" Zeptám se ho. ,,Tohle? Tohle je Eren Jeager. Je docela u mladejch známej. Prej je to vysněný kluk každé holky." Řekne. ,,Hele byl bys tak laskav a našel bys mi o něm pár informací? Děkuji." Řeknu. No co? Erwin je můj agent tak proč by mi o tý prdelce nemohl něco zjistit?

,,Bože proč na mě pořád tak čumí?" Zeptám se potichu Armina. ,,O můj bože Erene, on se na tebe podíval? To je hustý, výš vůbec kdo to je?" Zeptá se a já mu zacpu pusu. ,,Ne nevím a nehulákej tak. Uslyší tě. Řekneš mi to na pokoji dobře?" Zeptám se ho. On jen přikývne. Ještě než odejdeme se na něj podívám. On se na mě ušklíbne a sjede mi pohledem na zadek. Zamračím se a odejdu. Fuj na dodle nejsem zvědaví.

Školní výlet/ ERERIKde žijí příběhy. Začni objevovat