2

153 7 179
                                    

Pov louis

Ik werd wakker nat in het zweet en besefte dat ik weer een nachtmerrie had gehad. Sinds mijn vader me bezeerd krijg ik enge dromen waarbij ik soms in tranen wakker wordt. Mijn gedachten helderde op  als ik herinnerde dat ik vandaag de jongens ging terug zien. De repetitie voor onze Europese tour waren nu nog niet maar we spraken wel allemaal nog eens af bij Harry thuis, gewoon om elkaar nog eens terug te zien en om wat te chillen. Toen ik wou opstaan vertrok mijn gezicht van de pijn.  Mijn ribben en snedes op mijn rug deden nog steeds pijn van de slagen die ik gisteren nog had gekregen. Ik ging naar de badkamer om mijn kleren aan te doen en begon al snel te stressen toen ik zag in de spiegel dat mijn wondes heel hard zichtbaar waren. Ik wilde helemaal niet dat iemand het zou opmerken en al zeker niet de jongens. Ik deed snel mijn kleren aan om alles te verbergen. Toen ik helemaal klaar was ging ik beneden in de zetel zitten. Mijn vader was naar zijn werk dus was ik meer op mijn gemak thuis. Na heel de dag voor de tv te hebben gezeten was het bijna tijd om naar harry te gaan. Toen ik mijn schoenen aandeed hoorde ik mijn vader binnenkomen. Eerder binnenstormen.... "gij lelijk kind!" Riep hij naar me toe. Hij had weer heel veel gedronken.. "kom nu naar hier!" Ik probeerde zijn bevel te ontwijken en wou naar buitengaan maar hij greep me vast en duwde me tegen de muur. "Gij zijt nog niet zo snel van mij af hoor!" Riep hij terwijl hij mij paar goede slagen gaf in mijn maag. "Stop papa, je bent dronken!" Probeerde ik nog maar blijkbaar was dat verkeerd gezegd want hij pakte me nog steviger vast en sloeg me in mijn ribben waar ik al zo een zeer had. Na dat liep hij struikelend weg naar de zetel waar hij daar in slaapviel. In paniek liep ik zo snel mogelijk het huis uit, niet wetend waar naartoe. Mijn ogen zagen bloedrood van het wenen en mijn hele lichaam deed pijn. Ik besloot om maar naar harry's huis te gaan en doen alsof er niets was gebeurd want ik zag toen geen andere optie. Ik belde aan bij harry en wreef nog snel wat door mijn ogen zodat het leek alsof ik niet had geweend.

Harry pov

Al de jongens waren er al en alleen louis moest nog komen. Plots hoorde we de deurbel en niall en ik gingen opendoen. Niall was voor mij dus liet ik hem maar opendoen. "Hey lou!" Riep niall toen hij de deur opende.  Niall gaf louis een knuffel en ik zag louis' gezicht zich vertrekken van de pijn. Zijn ogen zagen ook rood, precies alsof hij had gehuild. Ik gaf een bezorgde en vragende blik naar louis maar hij schudde gewoon zijn hoofd wardoor ik wist dat ik er niet verder op in moest gaan. We gingen verder naar de living en gingen bij de rest van de jongens zitten. "Gaan we fifa spelen?" Vroeg liam. Iedereen ging akkoord. Na paar potjes versloeg niall louis eindelijk in een potje fifa en gaf hij louis een speelse duw. "Ik zei toch dat ik beter was" zei hij grappend maar ik hoorde geen reactie terug van louis. Toen ik beter keek zag ik dat louis probeerde om niet in tranen uit te barsten, alsof die duw hem heel veel zeer deed. "Kom, louis we gaan wat snacks halen" zei ik tegen hem om hem even van de rest weg te halen. Louis zei niets en kwam mee. Hij probeerde aan de bovenste kast te komen waar de snacks lagen. Toen hij wat meer op zijn tippen ging staan om hoger te komen ging zijn t-shirt wat naar omhoog en zag ik iets waar ik heel hard van verschoot.

Hier is deel 2!! Hopelijk vinden jullie het al leuk en blijven jullie zeker verder lezen:) vergeet zeker niet de voten!!! ILYALL❤️

Magnetic loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu