5

102 8 15
                                    

Niall pov:

Na een lange tijd kreeg ik het toch voor elkaar om louis te kalmeren. Hij was nog steeds aan het trillen dus besloot ik om hem naar boven te brengen zodat hij kon rusten. Ik pakte zijn hand vast en nam hem mee naar zijn kamer. Toen ik het deken goed over hem legde zag ik nu pas hoe moe en vermoeid hij er uitzag. Ik wist niet of het kwam door zijn paniekaanval of door de voorbije weken. Ik zag hoe louis langzaam zijn ogen sloot en diep in slaap viel. Ik wist nog steeds niet hoe het kwam dat hij zo een erge paniekaanval had. Oke, de film was wel pakkend maar er was toch nog iets anders waar ik niets van afwist waardoor hij een paniekaanval kreeg. Ik had geen idee hoe ik dit moest aanpakken en toen besloot ik iets waar louis denk ik niet zo blij mee ging zijn. Ik wist dat louis het nooit leuk vond als andere hem hielpen maar dit was wel echt iets serieus waar we over moesten praten. Ik pakte mijn telefoon en zocht naar harry in mijn contacten. Harry was louis' beste vriend en ik wist dat harry louis altijd kon helpen als er iets was. Louis zou dit nooit willen bespreken met iemand van zijn familieleden dus was harry nogsteeds de beste oplossing. Ik begon met typen:

Niall: hey harry! Ben je online?

Harry: jaa;)) alles goed?

Niall: met mij wel, maar met louis niet echt... Hij heeft ongeveer een halfuur geleden een paniek aanval gekregen, maar hij heeft nog nooit zo een erge gehad.. Ik was echt in paniek harry! Er is iets met hem maar hij wilt het ons gewoon niet vertellen...

Harry: waar is hij nu?! Is alles oké met hem?!!

Niall: hij ligt nu te slapen in zijn bed maar of alles oké met hem gaat ben ik niet zeker van...

Harry: ik kom af, ben er binnen paar minuten.

Maar als louis ging merken dat harry er ging  zijn, ging hij waarschijnlijk boos worden! Louis wilt niet snel geholpen worden door iemand. Maar toch vond in het geen slecht idee dat hij langskwam, want ik wou dat louis ons vertelde wat er was en dat hij geholpen werd.
Al enkele minuten hoorde ik de achterdeur opengaan. Harry kwam langs achter zodat de deurbel louis niet ging wakker maken. Ik hoorde harry de trappen opkomen en ik ging buiten louis' kamer staan. "Hey niall, gaat het?" Zei harry bijna fluisterend tegen mij, om te verkomen dat louis wakker werd. "Gewoon wat geschrokken maar het gaat hoor"antwoordde ik. "Kan je me vertellen wat er is gebeurt?" Vroeg hij kijkend naar de kamer van louis. "We waren gewoon aan het chillen en hadden pizza gegeten. Toen besloten we een film te kijken en plots kreeg hij een paniekaanval. Hij kon niet meer ademen of niks!"vertelde ik zo kalm mogelijk. Ik zag harry nadenken en toen zei hij:"Kom, we gaan even naar louis" We liepen louis' kamer binnen en zagen hem slapen. Ik zag harry naar zijn bed stappen en hij ging naast hem zitten. Ik deed teken naar harry dat in naar beneden ging gaan om hun even alleen te laten. Misschien ging louis zich wat oncomfortabel voelen als we hem allebei veel vragen gingen stellen.

Harry pov:

Ik zat naast louis op de rand van zijn bed. Ik zag hoe moe hij eruitzag en dat was nog niet het ergste van mijn zorgen:Hij was nog steeds aan het slapen maar hij leek heel erg bang te zijn,precies alsof hij een nachtmerrie had. "NEE! STOP ALSJEBLIEFT! Begon louis plotseling paniekerig te schreeuwen. "DOE ME ALSJEBLIEFT GEEN PIJN!" Ik probeerde hem wakker te maken. ik zag dat louis'ogen openschoten en zich al snel terug vulde met tranen. "Hé, ik ben er! Rustig het is oké! Je bent veilig!" Ik zette hem rechtop zodat ik hem kon vastpakken en hij zo in mijn armen lag. "Ik ben er, harry! Het was maar een droom, rustig maar" kalmeerde ik hem. Ik hoorde hem snikken tegen mijn t shirt aan. "Hey haz" kwam er na een tijdje heel breekbaar uit louis' mond. "Ik heb gehoord dat je een paniekaanval had dus kwam ik is kijken hoe het met je gaat" "blijkbaar gaat het niet zo heel goed ofwel soms?" Ik zag dat louis' een klein knikje gaf. Het ging dus werkelijk echt niet goed met hem en in wou echt weten wat er was. "Lou, je weet toch wel dat je alles kan zeggen tegen mij, en de jongens zoals niall bijvoorbeeld" ik zag louis stil vooruitkijken. "Louis?"

SUPERRR SORRY voor zo een late update maar ik was op kamp en had mijn gsm niet bij!❤️ ik ga nu weer meer tijd aan mijn boek spenderen en ik ga proberen weer meer te updaten! xx hopelijk hadden jullie al een leuke vakantie en ILYALLL!❤️❤️

Magnetic loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu