- Ден, буде боляче? - У руках хлопчика знаходилась подушка, яку він стискав.
- Я постараюсь не розірвати твою смачненьку попку, гаразд?
Відведучи погляд, Ян почервонів і непомітно для себе посміхнувся. Така звичайна фраза, а пробудила масу почуттів. Деніел пройнявся обережно і повільно входити, аби не викликати у молодшого відчуття болю. Ян ніяк не відреагував спочатку, а коли той підійшов до средини - ойкнув, видавши смішний звук. Ден нахилився до губ молодшого, щоб поцілувати. Завдяки страстному поцілунку, Деніел змін продвинутист далі, тобто увійти до кінця. Від Яна почувся гучний стогін у губи.
- Боляче, боляче, боляче, - прошепотів Ян.
- Вибач, тобі треба буде потерпіти.
З очей потекли сльози, коли Деніел почав рухатись. Так, було боляче, ал' нічого, скоро стане легше. Принаймі, так говорить Ден. Ян кожну секунду тянувсч за поцілунком, аби приглушити свої стогони. Його рука спустились на свій же ґниць і він почав надрачувати. Старшому вистачило 20 хвилин, щоб кінчити. У презерватив, звісно ж. Після цього він повільно вийшов. В його руках опинився твердий пеніс брата. Він вирішив зробити мінет, начебто загладити провину за за завданий біль. Через 5 хв. Ян кінчив.
- Чому ти не попередив, що кінчаєш?! - Дену не сподобалось це, тому він знов подивився на Яна, як на ворога.
- В-вибач.. - хлопчик був в шоці, ним заволодів страх.
Pow Den.
Ні, я не хотів його налякати. Ааа гаспид, не те ляпнув. Треба бути більш стриманим.
- Вибач.. - вибачився я.
- А? Ніе, це я повинен вибачитись.
- Забули. Давай спати?
Дивне почуття. Зазвичай у мене після сексу все інакше. Я ще ні з ким не засипав в обійми після сексу. І все ж таки, незвичайно.
Ранок видався тяжким. Особливо для Яна. Я непогано постарався цієї ночі, хоча обіцяв бути більш обережнішим. Він, мабуть, злиться на мене. І добре, що сьогодні вихідний. Йому нікуди не треба поспішати, та і мені в принципі також. Вдень до нього зайшов його друг Бен. От же ж, не подобається він мені.
Вони пішли гуляти, не дивлячись на те, що Яну досі трохи боляче. А я пішов дивитись телевізор.
Pow Yan.
Ми з Бенджаміном пішли в парк, де цвіла сакура. Обожнюю це дерево, воно таке гарне. Там ми просиділи близько трьох годин. На вулиці почало темніти і я вирішив, що час йти додому. Шось мені не хочеться. Дивно.
- Ян..
- Так, Бен?
- Ти - гей?
Що? Як він здогадався? Що мені треба відповісти...
- Просто я жодного разу не бачив тебе з дівчиною. І я ніколи не бачил, щоб ти заглядався на них.. - додав Бен.
Я опустив голову. І прошепотів:
- Так..
- ...
- Ти ж не припиниш зі мною спілкуватись?
- ...
Цього то я і боявся. Люди, дізнавшись про мою орієнтацію, не захочуть дружити зі мною. Ну і чому все так? Чому суспільству так складно прийняти це? Хіба я тиран якийсь, в решті-решт. Просто що у мене інші погляди. У мене ж не змінюються характер..
- Якщо чесно, то я сам такий. Так шо не переймайся). - Бен посміхнувся мені і поклав руку на моє плече.
- Правда? Я думав, що ти припиниш дружбу зі мною.
- Ти чого, звісно ж ні. Це безглуздо - припинити дружити з людиною з-за його орієнтації. Вони ж не винні у тому, що їм подобається людина своєї статі.
- Ну та', твоя правда..)
Хм.. Якщо так подумати, то я ще навіть брату не зізнався. А тут прям такий камінг-аут. Хочеться чогось нового. Ще новіше, ніж сьогоднішня ніч. Я весь цей час тільки і робив, зо цілувався з одною людиною - і це брат. Можливо...для різноманіття поцілувати Бена? ... Ні, безглуздо. Я не повинен так робити. И все ж таки... Ні! Про що ти думаєш, Ян!?Мої руки потягнулись до його обличчя, а губи повільно накрили його. Він не усунув мене, а лише поглибив поцілунок. Він так класно цілується. Але він і близько з Деном не стоїть. Поцілунки брата куди краще і ніжніше, ніж у Бенджаміна. Я розумію, що поступив не правильно, але нічого не можу зробити.. Ненавиджу себе.
- Бен, вибач..
Я оступився назад і розвернувся, почав бігти додому. Як мені тепер йому в очі дивитись? А Денц? Шо я за телепень?
Pow Den.
Дощ почався. І де його носить? Притулився о.. Дверний дзвінок. Я відкрив двері, а за ними розпатланий Ян у сльозах. Я тут же почав розпитувати його, що та як.
- Я поцілувався з іншим хлопцем.. - В його очах шок, так як і в моїх.
- Шо?..
- Я поцілувався з іншим хлопцем, що не зрозумілого?! - він почав ще більше плакати.
З іншим хлопцем? Мені не почулося? Чорт. Серце...воно ніби завмерло. Що за почуття? Чому так сжалось у грудях? Се біль? Ян правда поцілувався з іншим хлопцем? Не хочу сваритись.. Просто обійму. Я ж правильно роблю? Чи мені треба почати кричати? Але це всеодно що сваритись..а я цього не хочу..
- Тихіше..не плачь.
- Пробач мені...мені дуже соромно.
- Йдемо спати. Ти просто втомився..
Я допоміг зняти з нього частину одягу. Він заснув швидко, у то час я просто ліг поруч, свиснув ноги на підлогу. Порожньо. Не можу накричати...и залишитись толерантним теж не можу. Що буде завтра?
Pow author.
Це питання так і залишиться без відповіді.
_______
Що ж...Це кінець. Але продовження буде. Чесно-чесно. Буде щось ніби 2-о сезону. А поки новий фф) всіх кохамчи. Сіна-сіна.♥️🥰
Дякую, що читаеш.