Miután kipihentük magunkat arra lettünk figyelmesek, hogy este van. Aludni már nem akartunk. Valamit azért mégis kellene csinálni amíg reggel lesz!
-Tudod mi jutott eszembe, Bogi?
-Nem, mi?
-Átrendezhetnénk belül a házat, nappal pedig felújítanánk kívül.
-Remek ötlet Marci!-mondta.
Elkezdtük kiütni a dolgokat. Ágyat, kemencét, barkácsasztalt stb.
A chestek kiütése már nehezebb feladat volt, hiszen benne voltak a cuccok. Alig fért el nálunk a rengeteg dolog. Az ágyakat jobb oldali falához raktuk, egymás után. A két láda a jobb oldali fal sarkában kapott helyet, egymás fölött. A barkácsasztalt és a kemencét szintén a jobb oldali falhoz raktuk, egymás mellé. Mire befejeztük a tárgyak és egyéb dolgok bepakolását a chestekbe, reggel lett. Elmentem bányászni, hogy szerezzek kovakövet és obszidiánt a Nether kapuhoz. Hogy miért kell átmenni a Netherbe? Hát azért, hogy szerezzek kvarcot. Abból csinálunk majd kvarclépcsőt és felújítjuk vele a tetőt. Viszont nagyon kell vigyáznom, hogy meg ne üssek egy zombimalac embert sem, nehogy rám támadjanak. Meg persze a szellemekkel és a sorvasztócsontvázakkal is vigyáznom kell. Leértem a bányában a 16-os szintre és egy kevés ásás után találtam egy olyan helyet ahol a víz és a lába összeért. Volt egy hely ahol nincs láva, úgyhogy ott tudtam obszidiánt bányászni. Kiszedtem 10 obszidiánt (mert ugye úgy is lehet építeni kaput) ami pont elég lesz a kapuhoz. Abban a barlangban ahol az obszidián volt találtam sódert is. Nagy nehezen de az egyik dobott kovakövet. Hazamentem, és lecraftoltam a kovakő és acélt. Megépítettem a Nether kaput és a maradék vasból craftolt csákánnyal átmentem a Netherbe.
Egyből fogadott egy csomó zombimalac ember. Megpróbáltam nem megütni őket. Nem is kellett messzire mennem a kaputól, találtam csomó kvarcot. Szám szerint 47 darabot. Úgy voltam vele ez nem lesz még elég egy egész tető megépítéséhet. Teháát elmentem kicsivel arrébb még kvarcért. Megint összegyűlt egy kisebb adag. Most 37 darabot szereztem.
-Ennyi már biztosan elég lesz!-gondoltam.
Hazatértem a Netherből, és a barkácsasztal segítségével lecraftoltam a kellő mennyiségű lépcsőt. Miután lecraftoltam azokat, kiderült, hogy Bogi addig virágot volt szedni. Amíg én megcsináltam e tetőt, ő addig egy szép kis virágos kertet csinált. Befejeztük a munkát, erre megint este lett. Elpakoltuk a nálunk lévő tárgyakat és elmentünk aludni.
YOU ARE READING
Minecraft az uncsitesómmal. Egy izgi történet.
AdventureMinecraft! Hmmm. Jó kis kaland. Örülök ha tetszeni fog. A történet a Minecraft 1.16-os verzióban játszódik.