Pihenés után,elindultunk túrázni. Voltunk sivatagban, erdőben. De mégis volt egy különös dolog. Az egyik fenyőerdőben ahol voltunk, megláttunk egy nagy tornyot. Beugrott,hogy ez volt az 1.14-es frissítés. Hirtelen nem jutott eszembe a neve. Á megvan:
-Bogi,ez egy Pillager torony!
-Igen, tudom.
-Egy a probléma. Az, hogy ha megtámadjuk őkt, rohamot fognak ránk indítani. Odamentünk a toronyhoz. Nagy nehezen, de megöltük az ott lévő pillagereket. Volt ott nyílpuskástól kezdve az idézőig az össze fajta Pillager. A sok Pillager megölése után megkaptam azt az átkot,mejnek neve: Rossz ómen. Kifosztottuk a ládákat, (nem volt benne sok különleges dolog) és elindultunk haza. Mikor hazaértünk lement 4 kajacsíkunk. Ettünk egy keveset,és elkezdtük csinálni a magunk dolgát. Én elrendeztem a chestekben a tárgyakat, Bogi pedig a veteményessel foglalkozott. Kis idő elteltével megjelent felül egy csík, felé pedig az volt írva, hogy ROHAM. Szóltam Boginak, nehogy meglepődjön.
-Figyelj!Először öljük meg a Pillagereket, aztán a Rombolót.
-Rendben, ahogy akarod.
A Pillagerek megölése után nagyon kevés életünk maradt. Ráadás még jöttek egy páran. Ettünk, megvártuk,hogy egy kicsit feljebb menjen az életünk, majd rájuktámadtunk. A harc utan ismét nem maradt sok életünk. Ééés még hátra volt a Romboló. Szintén ettünk egy kis húst. Aztán megtámadtuk a Rombolót. A Romboló kis híján megölt minket. De végül szerencsésen legyőztük. És a Rossz ómen kicserélődött arra, hogy A falu hőse. ( azt ott direkt írtam nagy A-val.) Később eszembejutott,hogy csak akkor támadnak ránk a Pillagerek, ha falusiak vannak a közelben. De hisz itt nincs is falu. Ezt elmondtam Boginak is.
-Ó, nincs falu viszont van nálunk falusi.
-Tényleg,abból a faluból amit felfedeztünk.l
Mostár értettük a Roham okát. Elraktuk azokat a dolgokat a chestekbe,amelyeket a Pillagerek dobtak és felvettük őket. Szereztünk 5 emeraldot is. Ettünk egy keveset és elmentünk bányászni. Kis idő múlva összegyűlt:
29 vas, 14 arany, 26 lazurit, 62 redstone és 42 szén. Meg persze rengeteg kő.
- Huhú Bogi! Ennyi nyersanyag elég lesz egy ideig.
-Igen, sokat szereztünk. Hazatértünk a bányászásból, lepakoltuk a cuccokat, és elmentünk pihenni.
YOU ARE READING
Minecraft az uncsitesómmal. Egy izgi történet.
AdventureMinecraft! Hmmm. Jó kis kaland. Örülök ha tetszeni fog. A történet a Minecraft 1.16-os verzióban játszódik.