Hajóroncs 8. Fejezet

21 3 7
                                    

Miután felkeltünk, ettünk egy keveset és elrendeztük a ládákban a dolgokat, hiszen megint összekeveredtek a cuccok. Mikor ez megtörtént,magunkhoz vettük azokat a dolgokat amikre szügségünk lehet,és elindultunk felfedezni. Persze a térkép és az iránytű nélkül ki sem tettük volna a lábunkat. Rengeteg ideig vándoroltunk, de nem találtunk semmit. Majd egyszer csak... Találtunk egy tengert. Messziről úgy tűlt, mintha lenne ott valami. Mivel volt nálunk fa,ezért craftoltunk egy barkácsasztalt,abban pedig egy csónakot és elindultunk affelé a különleges dolog felé a tenger mélyén. Odaértünk,és bebizonyosodott,hogy az egy hajóroncs. Bogi a csónakban maradt,én viszont lementem a roncshoz. Fogytán volt a levegőm,úgyhogy felmentem a felszínre, majd megint visszabuktam a víz alá. Találtam ott 2 ládát. Volt bennük smaragd, fonál horgászbot és egy könyv amibe lehetett írni. Volt köztük még egy kincses térkép is. Úgy voltam vele, hogy azt majd máskor megkeressük. Felmentem a csónakunkhoz és visszaeveztünk a partra. Felvettük a csónakot,és elindultunk bányászni. Miközben bányászgattunk, beleástuk magunkat egy kanyonba.
-Te Bogi!-szóltam neki.
-Igen, tessék Marci?
-Nem keresünk gyémántot?-kérdeztem, miközben sunyi mosoly volt az arcomon.
-Khmm, éppenséggel itt egy kanyon,úgyhogy kereshetünk,csak  nagyon vigyázni kell a lávával.
-Rendben. Vigyázok!-mondtam.
El is indultunk bányászni az új helyen. Találtunk sok vasat, szenet, redstone-t és lapist. De gyémántnak nyoma sem volt. Majd egyszercsak;
-Huhúú, Bogi! Találatam gyémántot!
-Jajj de jó! És mennyit?
-Most szedem ki.-mondtam.
1-2-3....Összesen 6 gyémántot találatam.
-Pont el tudjuk felezni. 3-3.
Mikor végeztünk, elindultunk a felszínre. Követtük a térképet és elindultunk hazafelé. Út közben ettünk,és mivel este volt egy kicsit öldökölnünk is kellett. Hazaértünk,és elmentünk aludni. Viszont volt egy kis bökkenő. Nem tudtunk aludni. Szörnyek voltak a közelben. Úúúgyhogy kimentünk és megöltük a szörnyeket. Mostmár tudtunk aludni. Reggel learattuk a veteményest és csináltunk belőle kenyeret. A maradék magot visszaültettük. Szereztünk egy kis husit tehenekből és malacokból. Szénből és botból craftoltunk fáklyát, hiszen fogyóban volt. Kiégettük a husikat és elraktuk őket későbbre.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Minecraft az uncsitesómmal. Egy izgi történet.Where stories live. Discover now