Sivatagi templom 7. fejezet

23 4 2
                                    

Olyan sokat pihentünk, hogy véletlen átaludtuk az egész éjszakát. Magunkhoz vettünk páncéljainkat, néhány húst, blockot, illetve kardot,térképet, iránytűt  és elindultunk abba az irányba amerre nem jártunk még. Nem is kellett sokat mennünk, hogy találjunk egy sivatagot. A sivatagon belül sem kellet sokáig mennünk, ahhoz, hogy találjunk egy elég ritka dolgot.

-Néézd Bogi! Ott egy sivatagi templom! 

-Aztaa, tényleg.

Azonnal odarohantunk. Volt ott pár csontváz, illetve sivatagi zombi. Megöltük őket, és bementünk a templomba.

-Vigyázz Bogi! tudod a templom aljában van egy nyomólap. Arra nehogy rálépjünk. Mert akkor robban az a sok TNT. 
-Igen,tudom Marci!
-Jah, akkor jó.
Lementünk az alljára. Volt ott 4 láda. Azokban pedig 7 smaragd, 13 pókháló, 3 rohadthús és 4 gyémánt.
-A 4 gyémántot eltudjuk osztani kétfelé!-mondtam.
Visszaépítettünk a bejárathoz és tovább indultunk. Mentünk, mendegéltünk, és egyszer csak belebotlottunk egy erdőbe. Még szerencse, hogy volt náunk balta,így szereztünk 126 farönköt, ami egyenlő 504 fadeszkával. Úgy voltunk vele, hogy ennyi fa elég lesz egy kia ideig, így elindultunk hazafelé. De mielőtt hazaértünk volna, elmentünk egy kicsit bányászni. Találtunk vasat,aranyat és lazuritot. Na meg redstone-t. Felmentünk Bogival a felszínre és elindultunk haza. Nem pontosan abba az iránybaentünl haza,mint amerről indultunk. Kis gyaloglás után találtunk egy szétrombolt Nether kaput. Nagyon meglepődtem, hiszen én még soha nem láttam ilyet. Bogi azt mondta,hogy ő már látott ilyen. No meg azt is mondta, hogy van ott egy láda. Odamentünk a  kapuhoz. Volt ott bizony egy láda,csak sajna az üres volt. Kiütöttük a ládát, majd elindultunk haza.
-Remélem most már nem igazán futunk bele semmibe, mert nagyon el vagyok fáradva.
-Én is kivagyok Marci.
Hazaértünk, leraktuk a nálunk lévő cuccokat. Miután ezzel megvoltunk, megetettük az állatainkat( azt a 2 kutyát), és learattuk a veteményest. A learatott búzából csináltunk pár kenyeret, és ettünk azokból. Csináltunk egy helyet a szerzett ládának. Majd észrevettem,hogy beesteledett. Szóltam Boginak, és lefeküdtünk aludni.

Minecraft az uncsitesómmal. Egy izgi történet.Where stories live. Discover now