Kapının yerine çok parlak ve korkunç bir boyuta açılan garip bir portal vardı. Üçümüzde o portala girmeye cesaret edemedik. arkamızdan bir şey geçti hepimiz yere düştük. Kerem portaldan aşağıya düşmüştü. Bende biraz yiyecek ve silah alıp silah derken bıçak levye falan yani silah alıp Buğra ile birlikte portala atladık. içerisi zifiri karanlıktı ve o anda şöyle düşündüm "acaba böyle şeyler neden hep bizim evde oluyor. Sonra ayak sesleri duydum. Buğra'ya "Sen mi yürüyorsun?" dedim. Fenerimi açtım Buğra "Hayır" dedi. Sonra etraf bembeyaz oldu sanki yer ayağımın altından kayıyordu Buğra'nın bağrışmalarını duydum. Sonra ayaklarımın altından kayan zemin bir anda durdu ve Buğra'da bende yere kapaklandık. Etraf kızıl loş bir ışık altındaydı fenerimin şarjı bitmişti. Tekrar şarj ettim. fenerimi tekrar yakınca Kerem'i gördüm yaklaşık 3 metre ileride yerde yatıyordu. Sonra kalktı ve bizi gördü yanımıza geldi ve dedi ki "Ben düştüğümde bir şey gördüm şeklini bilmiyorum. Bana gizemin kendisi olduğunu söyledi kimse tanımıyormuş." Bende dedim ki "Evet aslında olabilir şu anda başka bir boyuttayız." Ardından ayak sesleri tekrar gelmeye başladı. Sonra çok derinden gelen bir ses bizimle konuşmaya başladı. Dedi ki "Evet benden bahsediyordun demek Kerem." dedi. Bende dedim ki "Sen nesin Türkçe'yi nereden biliyorsun!" O şeyde dedi ki "Ben Gizemin kendisi beni kimse tam olarak tanımaz çok gizemliyimdir. Ve sizi öldürücem çünkü beni rahatsız ettiniz." Bende şöyle dedim "Portalı açan biz değildik önce sen benim evime geldin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim gizemli evim
Mystery / Thriller3 kişi olarak başka bir boyuttan bir yaratıkla arkadaşlık kuran Utku,Kerem ve Buğra 4 kişi olarak rüyaların gizemlerini çözerler.