Dörtay sonra
Bir süredir lucid rüya görmüyordum. Ama o günün akşamında tekrar lucid rüya gördüm. Gizemin kendisi ve arkadaşları oradaydı. Görünüşe göre Gizemin kendisi de arkadaşları kadar sinirliydi. Çok korkunç görünüyordu. Hepsi bir anda bana doğru koşmaya başladı. Yaklaşık beş metre kalınca ellerimi kaldırıp "DURUUUUUUUUUUUUUN!!!!" diye bağırdım. Bir anda hepsinin ayakları yerden kesildi ve üç metre yüksekte hareketsiz bir şekilde kaldılar. Sonra konuşmaya başladım. "Siz siz neden insanlara masum oldukları halde saldırıyorsunuz ha söyleyin bunu söyleyebilecek bir cesur var mı?!!!!" Hepsi boş boş bakıyordu sonra onları sıkı sıkı tuttuğum aklıma geldi. Onların ağızlarını serbest bıraktım. Birisi şöyle dedi "Biz çok rahatsız olduk ve sizi yok etmek istedik!!!!!" Bende şöyle dedim "UTANMAZ!!" "Sen bir de diğer insanlara sor ne kadar rahatsız olmuşlar bir düşün!!!" dedim hepsi kurtulmaya çalıştı. Ama onlar çırpındıkça ben onları daha çok sıkıyordum. Ve Gizemin kendisini işaret ederek şöyle dedim. "Sen Gizemin kendisi bize ihanet etmekten utanmadın mı? Sana birçok elektronik eşyayı gösterdim beraber rüya evreninin yok olmasını engelledik utanmadın mı?" Gizemin kendisi utanmışa benzemiyordu. Hepsi daha çok çırpınıyordu. Bende onları daha çok sıkıyordum. Ve bir anda hepsi toz bulutu oldu ve yok oldular. Portal bir anda kayboldu. Artık rüyalarımda sadece dev ve yürüyen bir karpuzdan kaçacaktım ve bu çok zevkliydi.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim gizemli evim
מתח / מותחן3 kişi olarak başka bir boyuttan bir yaratıkla arkadaşlık kuran Utku,Kerem ve Buğra 4 kişi olarak rüyaların gizemlerini çözerler.