10. Bölüm

93 11 81
                                    

Sürekli duyuyoruz değil mi? Başarılı ve mutlu olmak için pozitif düşünmenin kadar gerekli olduğunu! Hayatımızı kötü anlamda etkileyebilecek negatif kişilerden uzak durmamız gerektiğini! Yani bu hayatın hakkını vererek yaşamak için pozitif olmayı alışkanlık haline getirmeyi! Evet, çünkü pozitif olmak hem kişinin kendisini hem de etrafına yaydığı enerjinin frekansını etkiliyor. Biliyorsunuz ki pozitif enerji yüksek frekanslı enerjiler arasında gösterilmektedir. Öfke, kıskançlık, nefret gibi duygular ise düşük frekanslı duygulara örnek olarak gösterilebilecek enerjilerden bazılarıdır.

Pozitif olan yüksek frekanslı enerjiler bizi her anlamda başarıya götürürken, negatif olan düşük frekanslı enerjiler ise mutsuzluğun en önemli nedenleri arasındadır. Yani etrafınıza bir bakarsanız, bu düşük enerjinin çoğu kişiyi esir alarak mutsuz ettiğini görebilirsiniz. Mutsuz yüzler, işini sevmeyerek yapan profesyoneller, çocuğuyla yeterince ilgilenmeyen anne babalar, birbirine katlanmaktan başka bir şey yapmayan eşler, hatta ve hatta küçücük yaşlarda olumsuz düşüncelerin kurbanı olmuş çocuklar! Siz de farkında değil misiniz, mutsuz insanların sayısı her geçen gün daha da artıyor? Çareyi beynini uyuşturacak ilaçlarda arayan insanlar; psikologların, psikiyatristlerin kapısını aşındırıyor? Negatif enerjinin etkisi gün geçtikçe daha da güçleniyor? Eminim, siz de etrafınızda belki de kendi içinizde olup bitenlerin farkındasınız. Peki, o zaman neden bu konuda bir şey yapmıyorsunuz? Neden zihninizin, bedeninizin ve ruhunuzun olumsuz düşünceler tarafından istila edilmesine izin veriyorsunuz? Elinizde olan gücü neden artık açığa çıkarmıyorsunuz?

Belki kendinizi yeterince güçlü hissetmediğiniz, belki de bunu nasıl yapacağınızı bilmediğiniz için. Ya da “ama ben doğuştan melankoliğim” diyerek kendinize bahaneler yarattığınız için. Milyonlarca insanın açlıkla mücadele ettiği, savaşlarda masun insanların öldüğü, küçücük çocukların hayatlarına kast edildiği, uçan balonlar ve uçurtmaların yerine füzelerin havada uçuştuğu için! Kısacası bu dünya pozitif düşünceyi hak etmediği için! Diye düşünüyorsanız, işte burada büyük bir hata yapıyorsunuz. Çünkü herkes sizin gibi düşünse, durum çok daha kötüleşir ve sonunda toplu olarak intihar etmemiz gerekir. Sadece bir kişinin pozitif düşüncesiyle bile bu dünyada ne kadar çok iyi şey yapılabileceğini sakın ola görmezden gelmeyin. Sonuçta hem kendiniz hem çevreniz hem de koca evren için daha pozitif olmanız gerektiğini unutmamalısınız. İşte bunu başarmak isteyenler için güzel bir başlangıç olabilecek liste! Aşağıda daha pozitif olmak için atılması gereken 15 adımın ne olduğunu öğreneceksiniz ve umarım bu liste sizin için faydalı olur.

Mutluluğu Dışarıda Değil Kendi İçinizde Arayın!

Pozitif insanlar mutluluğun dışarıda değil kendi içlerinde olduğunu anlamışlardır. Çünkü mutluluğunuzu herhangi bir şeye bağlarsanız, onu kaybettiğinizde derin bir mutsuzluğa sürüklenirsiniz. Bu nedenle mutluluğun sadece başka insanlara, eşyalara ya da olaylara bağlı olduğunu düşünmeyin. Mutluluğu bulmak için önce kendi içinize bakın.

Pozitif Düşünme Üzerine Pratik Yapın

Çünkü düşünceler hareketlerinizi de etkiler. Eğer sürekli negatif şeyler düşünürseniz, sizin için olan tüm çıkış yollarını kapatmış olursunuz. Bu nedenle pozitif bir insan olmak için, olumlu şeyler düşünmeyi öğrenmelisiniz. İnanın bana, olumlu düşünce bu dünyadaki en önemli güçler arasındadır.

Kendinize İnanmak için Sebepler Bulun

Başarısızlıklarınız için sürekli bahaneler yaratıyorsunuz ya, işte bu yaratıcılığınızı boşa heba etmeyin. Yeni fikirler üretme konusundaki yeteneğinizi olumlu şeyler için harcayın. Mesela, kendinizi işe yaramaz biriymiş gibi hissettiğinizde, başarılı ve güçlü olan yönlerinizi düşünün ve kendinize inanmak için sebepler bulun.

POLYANNA GİBİ DÜŞÜNMEK VE DÖNÜŞMEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin